Jump to content

Möt forumiten


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

OBS! Detta är endast en informationstråd för "Möt forumiten". Endast frågor och sådant som rör projektet får skrivas här. Kommentarer och frågor om intervjuerna skrivs i dess respektive trådar. Detta enbart för att hålla fortsatt ordning i trådarna. OBS!

------------------------------

mtforumiteninfokopiera5lp_531449_0.jpg

Nu startar då äntligen "Möt forumiten". Denna tråds syfte är att informera medlemmar om vad "Möt forumiten" är. Denna tråd är också till för er som har förslag eller vill ställa frågor om själva projektet. Här kan vi disskutera upplägget på intervjuerna och även upplägget på hela projektet. I denna tråd kommer även en lista och länkar till alla intervjuer att samlas.

Information:

"Möt forumiten" är ett projekt som ska göra så att vi här på GTAsajten lär oss känna varann lite bättre. En gång i veckan, på lördagar, kommer en ny tråd att göras. I den tråden kommer veckans intervjuobjekt namnges. Alla medlemmar på GTAsajten får då chansen under veckan att ställa frågor till personen som ska intervjuas, men intervjuobjektet får inte svara på frågorna. Alla frågor som blir ställda kommer senare att kollas igenom av mig. Jag avgör om de ska gå till intervjun och jag väljer ut ett rimligt antal. På onsdag, torsdag eller fredag håller jag en intervju med intervjuobjektet, utifrån de frågor ni ställt. På fredagar kommer intervjuerna att redovisas, i samma tråd där intervjuobjektet namngavs.

Intervjuobjekten kommer att väljas av mig, möjligen i samråd med någon annan medlem. Jag kontaktar alltid den utvalde innan jag skriver något på GTAsajten. Så Om personen inte vill blir intervjuad slipper den alltså. Troligen kommer främst personer som är mer kända att väljas som intervjuobjekt, men mer okända kommer också att få chansen. Intervjuerna kommer att hållas via PM eller MSN. Detta beroende på intervjuobjektets val och ev. tidsbrist. MSN är det jag föredrar, det ger troligen spontanare svar.

Jag har troligen glömt något nu, så fråga om något är oklart.

Intervjuer

Möt forumiten 1: Jacker

- Intervjun avslutad, läs den här.

Möt forumiten 2: Crice

- Intervjun pågår, ställ frågor här.

Redigerad av Tackleberry
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 53
  • Ålder
  • Senaste inlägg
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...