Jump to content

Möt forumiten 2, Crice


Tackleberry
 Share

Recommended Posts

OBS! Information om "Möt forumiten" hittas här. Allt som inte rör denna intervju, men rör "Möt forumiten" tas i informationstråden. Läs gärna första posten i informationstråden innan ni skriver något i någon av trådarna. Tack. OBS!

------------------------------

mtforumitenkopiera5jt_536215_0.jpg

Möt forumiten 1:

Crice

Det är nu fritt fram för ett att börja ställa frågor. Ni har till onsdag, torsdag eller fredag på er. Intervjun kommer att redovisas fredagen den 26/8. Mer info om Crice kommer också att ges då intervjun postas. För att underlätta för mig föreslår jag att ni skriver seriösa frågor. Ni vill att jag inte lägger ner det här snabbt, då vill jag att ni hjälper mig genom att inte förstöra tråden. Folk som spammar eller på annat sätt förstör kommer att rapporteras.

Intervjun pågår, ställ gärna frågor

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 48
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem är den allra fulaste artisten som, trots sitt groteska lynne, gör bra musik? (Kanske inte det mest personliga frågan, men det är ju trots allt en personlig bedöming)

Definiera din musiksmak med 10 artister.

Vilken är din favoritfilm/dina favoritfilmer?

Om du möjligtvis skulle ha ett motto (vilket jag förmodar att du INTE har iom. att det bara är a) dåliga skådespelare och :P dåliga skådespelarkaraktärer som har det); vad skulle då ditt motto vara?

Om jag säger barndom: vad säger du då?

Om jag säger framtid: vad säger du då?

...deep shit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

1.Vad har du för framtidsplaner/Vad ska du blir när du blir stor?

2.Om din fru/flickvän och närmaste vän var svårt skade, och du kunde bara hjälpa en av dom, vem skulle du välja?

3.Du och några andra GTAsajtare är strandsatt på en öde ö. Det finns ingen mat att tillgå. Du är "ledare" och måste välja ut en person som måste bli mat; vilken va följande personer skulle du välja?

skribb

Weener

Panimala

Pico

KalleR

StellHell

Topp3

Jacker

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur tycker du egentligen att din roll på GTAsajten som en svengelsktalande, citarande triviayuppie med maffiainfluenser och en förkärlek till svartvit stilrenhet egentligen visar vem du egentligen är? Med andra ord: anser du dig ha gett en uppriktig bild av din egen personlighet?

Redigerad av okka
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur beskriver du din klädstil (dyrt, billigt, ge:kås)?

Vet du vad Hermés är?

Vad är sitt största intresse?

Snyggaste personen i världen?

Är du ytlig?

Snyggast kändisen?

Godaste alkoholdryck?

Google.se eller Google.com?

Aftonbladet eller Expressen?

Bit ihop eller Bryt ihop?

Pasta eller Potatis?

Gillar du surströmming?

Favoritfilm?

Ljust bröd eller mörkt bröd?

Bittorrent eller Dc++?

Katt eller Hund?

Verdana eller Tahoma?

Tycker du att Denis Leary är en bra skådespelare?

Puh..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...