bogart Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Hade inget att göra så åkte klockan 00.00 en regnig natt till sågverket och jag var nära på att skita ner mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 San Andreas är läskigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Vagos pmråderna kan vara lite skrämmande. Speciellt när man inte tagit över dem, helt plötsligt kommer dom upp från ingenstans och är helt våldsamma. Gravplatsen vid Castillo Del Diablo får en att tänka på Walker Texas Ranger, lite kusligt. Sen Big Pointy Building för varje gång jag går nedanför den byggnade kommer ett störtat plan och landar mitt på marken framför en. Störande. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sågverket, ligger de här ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Sågverket, ligger de här ? Nej det ligger vid The Panopticon. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nej det ligger vid The Panopticon. Skulle du kunna visa på en karta tack ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Skulle du kunna visa på en karta tack ? Okej Den stora ringen är Panopticon och den lilla är sågverket. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/panaotticon.JPG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkey Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Wtf! Du har tagit mitt nick! :'( --- läskigaste stället är helt klart här! http://img234.imageshack.us/img234/453/gtasanandraslaeskitstallepissa.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Wtf! Du har tagit mitt nick! :'( Menar du mig? Hur kan jag har gjort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 The Panopticon är ganska läskigt när det är dimmigt och mörkt. Även Back o Beyonds skogsområde. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Kanske inte är plats. Men det läskigaste var när SA skivan slutade fungera, men efter ett tag fick jag den å funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
leftbehind Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Creepy Wuzi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jeppan Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Chillar lite i the panopticon på sågverket nu, det är jävligt läskigt när det är mörkt, helt dödd och jobbig stämning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Ska dra till en liten vit punkt brevid Mount Chilliad å kolla in läget. Och såklart med min kära Bandito. ^^ Kanske far förbi sågverket också. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Ja fick nyss en ide, undrar om man ser nått spec om man går in på Zombotech på natten me mörker glasögonen. även på¨dom andra platserna, t.ex. sågvärket. Bara en ide. Redigerad 13 augusti, 2005 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Är de ingen som gillar min ide, ni kanske redan har provat de (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jaa du kan ju pröva själv först och ser om du kan hitta något spännande. Informera gärna om du hittar något roligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Det är lite kuslig stäming i nån ökenstad, men det läskigaste stället jag vart på var [möjlig SPOILER]inne i Smokes crack-ställe, efter sista uppdraget. Jag trodde hela tiden att nån fiende skulle hoppa fram vart som helst och döda mig, så jag vågade inte ens gå upp till tredje våningen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mums_mums Skrivet 14 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 augusti, 2005 Jag tror att det är där gost cars finns. Jag såg en film som hetter "thingonthehill" som skulle föreställa "big foot" i narheten. Och 2 cyklar. totalt skrämande platsen som jag har sett. big foot, 2 övergivna cyklar, förstörda bilar. brrrr Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 15 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 augusti, 2005 Det är lite kuslig stäming i nån ökenstad, men det läskigaste stället jag vart på var [möjlig SPOILER]inne i Smokes crack-ställe, efter sista uppdraget. Jag trodde hela tiden att nån fiende skulle hoppa fram vart som helst och döda mig, så jag vågade inte ens gå upp till tredje våningen. Jasså där, jag har faktist vart där ^^. Knallade igenom byggnaden, å det står nån stor studsmatta högst upp O.o. Kolla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts