Jump to content

Grafikkort


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 158
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Mitt tips på grafikort är GeForce 6600GT det är det enda prisvärda grafikortet för 2000kr. Om ni är snål som Joakim Von Anka så är Radeon 9600 PRO det som är värt för ~1000kr dock inte lika framtidsäkert. :)

Köp för gudsskull inte ett gammalt sunkigt GeForce 4 kort!

Redigerad av Mr.Dumbom
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt tips på grafikort är GeForce 6600GT det är det enda prisvärda grafikortet för 2000kr. Om ni är snål som Joakim Von Anka så är Radeon 9600 PRO det som är värt för ~1000kr dock inte lika framtidsäkert.  ;P

Köp för gudsskull inte ett gammalt sunkigt GeForce 4 kort!

tack för tipsen B) Jag är snål som Joakim Von Anka :D så det blir nog Radeon 9600 PRO ;) det kommer nog att duga för mig. Men du kan gärna skicka en länk på något prisvärt GeForce 6600GT för pengar har jag så det räker men jag vet inte om det är grafikkort jag ska spändera dom på ;):)

Redigerad av darkfejs
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

tack för tipsen B) Jag är snål som Joakim Von Anka :D så det blir nog Radeon 9600 PRO ;P det kommer nog att duga för mig. Men du kan gärna skicka en länk på något prisvärt GeForce 6600GT för pengar har jag så det räker men jag vet inte om det är grafikkort jag ska spändera dom på ;):)

Gör det.. Se till att du köper ett ATI nu ffs...

Dataparadiset.com har ATI Radeon 9600 pro 128mb för 946:- +frakt ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här är ett ATI Radeon 9600 Pro 256 Mb för 900,03, om det nu var rätt grafikort som jag hittade :D

(Pris och frakt inräknat)

Tack men det har bara (Central klockhastighet 400 MHzRAMDAC klockfrekvens 400 MHz)

och det jag ska köpa har (Central klockhastighet 500 MHz RAMDAC klockfrekvens 600 MHz) :nuke:;)

*EDIT*

om någon hittar ett kort med bättre värden än det kring tusen lappen så länka gärna det då :D

Redigerad av darkfejs
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tack men det har bara (Central klockhastighet 400 MHzRAMDAC klockfrekvens 400 MHz)

och det jag ska köpa har (Central klockhastighet 500 MHz RAMDAC klockfrekvens 600 MHz) :D:lol:

Central klockhastighet...

Vad du vad Central klockhastighet är?

För om jag känner dig så har inte du en jefla aning om det... :lol:

-------------

Fungerar på att köpa nytt grafik kort..

Eller en dator som klarar cs 1.6 eller cs:cz,,

*tänka*

En bajs dator som klarar cs 1.6 ev cs:cz eller ett nytt grafikkort för 2.000kr? (+/- 500kr)

Vad säger ni?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Central klockhastighet...

Vad du vad Central klockhastighet är?

För om jag känner dig så har inte du en jefla aning om det... :lol:

-------------

Fungerar på att köpa nytt grafik kort..

Eller en dator som klarar cs 1.6 eller cs:cz,,

*tänka*

En bajs dator som klarar cs 1.6 ev cs:cz eller ett nytt grafikkort för 2.000kr? (+/- 500kr)

Vad säger ni?

... Ja, köpt det du

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Central klockhastighet...

Vad du vad Central klockhastighet är?

För om jag känner dig så har inte du en jefla aning om det...    :ermm:

-------------

Fungerar på att köpa nytt grafik kort.. 

Eller en dator som klarar cs 1.6 eller cs:cz,,

*tänka*

En bajs dator som klarar cs 1.6 ev cs:cz eller ett nytt grafikkort för 2.000kr? (+/- 500kr)

Vad säger ni?

Den här gången har jag kollat mycket nogrant så jag har facktist en jefla aning om det om vad det är ^_^ kan kanse visa idag ;)

Redigerad av darkfejs
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är mäst framtids säkert geforce6600 eller radeon x700 :ermm:

*EDIT*

Sikorkaa: ^_^

Geforce 6600, men för gud skull, köp isf Geforce 6600GT och inte bara 6600. X700 var aldrig riktigt starka för att jämföras med 6600GT. Nu har dock ATI släppt X800GT, du kanske vill se vad den kostar, eftersom den presterar något bättre än 6600GT.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...