Jump to content

Grafikkort


Stora_tomtefar
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 158
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Får du ingenting för. Typ Geforce5000, som suger apa.

Nåja, bättre än ett inbyggt grafikkort som stjäl minne från mitt RAM, eller hur? Jag är ju heller inte ute efter att spela de allra senaste spelen eller så, jag vill bara kunna köra de jag har utan problem. Dessutom så är ju prisskillnaden som sagt inte så stor, bättre med för mycket av det dåliga än för lite av det dåliga :ph34r:

Men låt oss säga att vi jämför detta geforce, hur bra skulle det prestera? vad skulle det klara av?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det undrar jag också, för att jag funderar på att köpa det. I ärlighetens namn finner jag ingen skillnad på det och sådana som kostar många tusen mer, för att alla värden verkar vara desamma.

Det som spelar mest roll är kärnan, inte värdena som hur många MB kortet har etc.

Kortet ifrån JMEData kommer väl kunna klara spel som är några år gamla rätt hyffsat.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det som spelar mest roll är kärnan, inte värdena som hur många MB kortet har etc.

Kortet ifrån JMEData kommer väl kunna klara spel som är några år gamla rätt hyffsat.

Så nya spel såsom FarCry, Doom3 och Half-Life2 är inte att tänka på då?

*Edit*

Hmm, precis samma fråga som Wiken, sorry :ph34r:

Redigerad av Stora_tomtefar
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...