Jump to content

Måste ingripa.


GTApimpfoolife
 Share

Recommended Posts

Jag har varit borta på landet en natt och nu när jag kommit hem så är det två sidor i SA delen av bara olästa trådar. Det jag menar är att San Andreas forumsdelen har blivit terroriserat av många onödiga trådar och det blir alldeles för svårt att hitta och det är inget kul att vara inne på SA delen längre. Jag tycker även synd om moderatorerna speciellt Topp3 som är mest aktiv i SA-delen, det kan inte vara lätt att som ensam moderator nästan hålla ordning i SA delen. Nu tjatar inte jag om en ny moderator utan en ändrig SA-forumet.

Så jag tänkte att SA forumet ska ha fyra stycken olika sorters forum i ett. Dessa sorters forum menar jag: Bara exempel forum:

Forum #1 I deta forum kan man diskutera olika saker tex radion och musiken, grafiken och vad för sorts grafikkort som fungerar och egna funderingar om Grafik och andra sorters "options". Satt om man tex inte ser nånting och att skärmen har blivit svart så tar man upp det här, eller om man vill ha egen radiokanal i spelet så tas det upp här.

Forum #2 Detta kunde tex vara ett updragsforum. Där man kan få hjälp i uppdrag som man har fastnat i och annat. Jag har fastnat i uppdraget N.O.E då ska jag tex ta upp det i detta forum.

Forum #3 Detta forum kan vara för folk som vill uppnå 100% och inte fattar vad man får och var för sidouppdrag man ska göra. Alltså dom som tjatar om Spoiler över allting behöver absolut inte hänga här.

Forum #4 Här kan ni skriva om allt som har med UFOs och "Secrets" och "Easter Eggs" och Tips och Tricks och annat. Forumet där man kan få veta var man kan få tag på en Phoenix tex.

och så vidare, och så vidare.

Tänk på att detta bara är en idé på en bättre ordning i SA-delen... Och skulle det vara så att man ska fråga en fråga och inte vet vilken forumsdel man ska fråga frågan i så är det bara kontakta Hultenius eller en Moderator... Då gäller det för moderatorerna att vara aktiva också.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gärna det.

Annars så kunde man ju låta alla som vill få skriva lite om ett uppdrag och sedan lägga upp det på sajten så vi andra får godkänna om den är godtaglig eller inte, precis som community-projektet där man skulle fota ett fordon.

Men om tex Mr. M reserverar Tagging Up Turf och skriver om det uppdraget så tycker jag att tex jag också kan skriva om det uppdraget, och den som skriver bäst text den ligger uppe. Så om jag skriver bättre text än Mr. M så borde den ligga uppe.

Fattar vad jag menar??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om tex Mr. M reserverar Tagging Up Turf och skriver om det uppdraget så tycker jag att tex jag också kan skriva om det uppdraget, och den som skriver bäst text den ligger uppe. Så om jag skriver bättre text än Mr. M så borde den ligga uppe.

Fattar vad jag menar??

I've got it. Det var precis så jag menade.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Istället för ett "uppdrags-forum", kunde kanske någon ta sig an att skriva en walkthrough.

Jag tar gärna på mig det uppdraget, men då får ni räkna med att det tar en tid.

Nej gör inte det.

Det kommer startas ett mycket stort communityprojekt om någon månad då alla uppdrag ska studeras mycket detaljerat (film + bilder + text + tipskommentarer + ev. mer om varje uppdrag).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej gör inte det.

Det kommer startas ett mycket stort communityprojekt om någon månad då alla uppdrag ska studeras mycket detaljerat (film + bilder + text + tipskommentarer + ev. mer om varje uppdrag).

Men Hultenius vad tycker du om en liten ändring åtminstone i SA-delen, nånting måste göras iaf tycker jag.

Hoppas det också blir ett community projekt som inte bara innehåller bilder utan är lite tillför PS2-spelarna också. ^_^

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker även synd om moderatorerna speciellt Topp3 som är mest aktiv i SA-delen, det kan inte vara lätt att som ensam moderator nästan hålla ordning i SA delen.

Aktiv är jag knappast, är inte hemma förrens fem varje dag, och Bredbandsbolaget har misshandlat min uppkoppling så jag kommer inte ut på nätet hemma. Har inte alltför mycket energi kvar sen heller att kolla igenom massa trådar, jag tittar bara igenom de med jobbiga titlar. Azore tycker jag verkar vara rätt aktiv där, och A.A. bidrar även han en del.

Nu tjatar inte jag om en ny moderator utan en ändrig SA-forumet.

Ännu en moderator hade nog varit bra, Hawkeye är aldrig aktiv och Jocken har väl lyckats slänga sig själv i papperskorgen eller nåt. :S

Jag kanske borde vara mindre tolerant, men det skulle nog resultera i ännu fler hat-PM än vad jag redan får. Men men, man får leva med det.

Edit: Haha... Azpre.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Aktiv är jag knappast, är inte hemma förrens fem varje dag, och Bredbandsbolaget har misshandlat min uppkoppling så jag kommer inte ut på nätet hemma. Har inte alltför mycket energi kvar sen heller att kolla igenom massa trådar, jag tittar bara igenom de med jobbiga titlar. Azore tycker jag verkar vara rätt aktiv där, och A.A. bidrar även han en del.

Japp A.A har bidragit med mycket men inte så mycket i SA-forumet. Azore har varit aktiv men inte lika mycket som förut, innan han var moderator var han nästan inne hela tiden och nu har jag inte sett han skriva i nån tråd på minst 2-3 veckor. Nej den jag har sett mest av nuförtiden är faktist du Topp3.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har sett mest av kalleR men topp3 har kommit igång de senaste 2 veckorna till sin gamla vana. Gtapimpfoolife, joo jag tycker att det är en uttmärkt ide. Själv när jag var bort så när jag gick in i SA forumet så såg jag hela sidor med nya topics. Eftersom SA delen har blivit bombarderad av samma frågor 100 gånger så har jag nästan lämnat dedet forumet bakom mig. ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att GTApimpfoolife borde bli moderator, han är ju mest aktiv. Vem bryr sig om åldern egentligen? Tycker inte att det spelar roll om man är 19 eller 14. Men jag tycker dock att mognaden spelar väldigt roll. Och GTApimpfoolife visar sig verkligen mogen här på forumet, tillskillnad från IRL.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...