Jump to content

Håller med till 100%!!


Alpha
 Share

Recommended Posts

Varför gjorde ni så att när man skriver Håller med till 100%! så kommer det upp "Håller med till 100%" över huvud taget?

Vadå är det fult att säga W.O.R.D.(måste skriva såhär annars så blir det håller med till 100%) eller vadå?

Redigerad av Alpha
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 47
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 8 months later...
Man kan tro det  :) .

En fråga till de som var här på den omtalade "gammla goda tiden" vad var anledningen?

...var användandet av vvord så vanligt att det tvunget skulle förbjudas?

Var Stell har jag för mig som började använda word som "jag håller med till 100%" efter att han började med det blev det word-epedemi i forumet och alla citerade varandra med att bara skriva word. Efter ett tag tröttnade hultan och införde Håller med till 100%!-filtret, och då var det inte lika skoj längre.

Sök på wordhttp://www.urbandictionary.com om du undrar över innebörden av ordet.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var Stell har jag för mig som började använda word som "jag håller med till 100%" efter att han började med det blev det word-epedemi i forumet och alla citerade varandra med att bara skriva word. Efter ett tag tröttnade hultan och införde Håller med till 100%!-filtret, och då var det inte lika skoj längre.

Sök på wordhttp://www.urbandictionary.com om du undrar över innebörden av ordet.

Var det inte så att en del personer inte förstod vad word betydde, och därför infördes filtret?

Redigerad av Siana
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var Stell har jag för mig som började använda word som "jag håller med till 100%" efter att han började med det blev det word-epedemi i forumet och alla citerade varandra med att bara skriva word. Efter ett tag tröttnade hultan och införde Håller med till 100%!-filtret, och då var det inte lika skoj längre.

Sök på wordhttp://www.urbandictionary.com om du undrar över innebörden av ordet.

Delvis rätt..

Jag började skriva w0rd och folk började fråga vad det betydde.

sen började halva forumet som visste vad det betydde använda det överallt, medans den andra halvan som inte visste vad det betydde fråga vad det betydde.

Så en topic kunde bestå av;

"Hon är snygg"

"w0rd"

"Vad betyder w0rd?"

"Det betyder att jag håller med"

"Jaha, w0rd från mig med"

"ja, w0rd på det"

"Varför skriver ni w0rd för?"

"Men vi har ju sagt vad det står för! Idiot!"

"jaha, såg inte det.. W0rd på det från mig med då"

Aja, mycket simpelt men iaf en förklaring..

Så hultan fixade ett w0rd-filter så folk inte skulle kunna skriva det och folk som undrade vad det betydde skulle förstå vad det betydde på ren svenska.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...