Jump to content

Tråkiga nätter?


BroDD
 Share

Recommended Posts

Har fått alla + nu =)

EDIT: hur ska man få vatten i den där vattensaken?

Ta glaset som finns på bondgården och fyll den med vatten

men du måste ta bröst pumpen först

Den finns i rummet som du bryter upp med kofoten nära polen där de nakna brudarna finns. Koden på klockan är samma som på micron 430.

Spoiler?! :teehee:

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår du hur jag menar med övre inlägg? Annars föår jag vara mer detaljerad...

F*n jag får panik som inte klarar att hitta nyckel. Sååå nära slutet...  :P  :P  :teehee:

Jo jag förstår. Fast förr testade jag med 04:30 på klockan =P så jag var inte helt fel ute

Vad ska man göra med bröstpumpen. Kan inte fylla den med vatten och kan inte fylla vatten vanligt häller :teehee:

Redigerad av VickeX
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag förstår. Fast förr testade jag med 04:30 på klockan =P så jag var inte helt fel ute

Vad ska man göra med bröstpumpen. Kan inte fylla den med vatten och kan inte fylla vatten vanligt häller  :teehee:

Öh, gissa...

Bröstpump = pumpa bröst = stora bröst = sandra. (Hon i början som sover i hängmattan.)

Mjölken ger du till hon i västra affären ciggareterna till den i den högra.

Svaret på frågorna som snart kommer är:

1) 28

2) paula

3) amaelia

4) 5

5) hammer

6) wendel

7) milk

8) soap

9) laurel

10) 6

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Öh, gissa...

Bröstpump = pumpa bröst = stora bröst = sandra. (Hon i början som sover i hängmattan.)

Mjölken ger du till hon i västra affären ciggareterna till den i den högra.

Svaret på frågorna som snart kommer är:

1) 28

2) paula

3) amaelia

4) 5

5) hammer

6) wendel

7) milk

8) soap

9) laurel

10) 6

Vad fan ska man med handkanonen till? fylla den med vatten eller? =P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du tagigt toarullen på bondgården och gunpowder där du tog bröst pumpen?!

Gå då fram till huset där hunden finns. Ge hunden fisken som du tar uppe hoss sandra. gå in till den svarta bruden. hon fixar en bomb till dig som du ska spränga muren med sprickan med.

Glöm ej ta den fastklistrade pengen på marken utanför affärerna med hjälp av stekspaden som du tar på vänster sida av spisen i köket på bondgården.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Har du tagigt toarullen på bondgården och gunpowder där du tog bröst pumpen?!

Gå då fram till huset där hunden finns. Ge hunden fisken som du tar uppe hoss sandra. gå in till den svarta bruden. hon fixar en bomb till dig som du ska spränga muren med sprickan med.

Glöm ej ta den fastklistrade pengen på marken utanför affärerna med hjälp av stekspaden som du tar på vänster sida av spisen i köket på bondgården.

Ja det har jag ju redan gjort det gjorde jag ju innan mjölken och allt sånt. Så ... asså behöver man inget vatten i den innan man kollar?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör man det kommer det inte upp en ruta med text?

Så son det gör på allting annat?

Det verkar vara lite fel just där. gör så här: gå till sandra igen och begär mjölk. de fylls glaset med mjölk. gå sedan direkt tiol brunnen vid observatoriumet. klicka på glaset sedan brunen så blir det fyllt med vatten. gp sedan ner i källaren och använd på maskinen...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det verkar vara lite fel just där. gör så här: gå till sandra igen och begär mjölk. de fylls glaset med mjölk. gå sedan direkt tiol brunnen vid observatoriumet. klicka på glaset sedan brunen så blir det fyllt med vatten. gp sedan ner i källaren och använd på maskinen...

Behövde inte fylla i hmm. Värsta chatten, Vi kanske borde ta detta över msn? :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IOkej det är ju tråkiga nätter men det visst!?

du får snart en eldkastare använd den på hö högen hitta motorn ta och sätt den UTANPÅ planet på höger sida. batteriet som ligger under hö högen inne i planet. längre har jag inte kommigt. det saknas forfarande en nyckel. den har elder, den svarta tjejen du får dynamit av...

Hur ska man göra? Lyckas du så berätta

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

IOkej det är ju tråkiga nätter men det visst!?

du får snart en eldkastare använd den på hö högen hitta motorn ta och sätt den UTANPÅ planet på höger sida. batteriet som ligger under hö högen inne i planet. längre har jag inte kommigt. det saknas forfarande en nyckel. den har elder, den svarta tjejen du får dynamit av...

Hur ska man göra? Lyckas du så berätta

Men man ska ju bränna bambut också så man kommer til svampmannen.....

Jaja adda min msn du fick i pm

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...