Jump to content

Tråkiga nätter?


BroDD
 Share

Recommended Posts

  • 1 month later...
IOkej det är ju tråkiga nätter men det visst!?

du får snart en eldkastare använd den på hö högen hitta motorn ta och sätt den UTANPÅ planet på höger sida. batteriet som ligger under hö högen inne i planet. längre har jag inte kommigt. det saknas forfarande en nyckel. den har elder, den svarta tjejen du får dynamit av...

Hur ska man göra? Lyckas du så berätta

Har börjat spela detta spelet igen, eftersom jag aldrig klarade det förra gången jag fösökte, i september nån gång. Hur får man eldkastaren, fattar inte? Och hur ger man den fula gröna utomjordingen en "false claim"? :P

Tack på förhand!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Eldkastaren får du under spelets gång. Måste spela om det för att minnas exakt. Men jag tror inte du kan undvika att få den.

"The false claim" var lite knivigare har jag för mig. Det är inte vad det låter som. Ge honom allt som du har tills det blir rätt. Kommer inte ihåg vad det var men det var nån sån sjuk grej.

Prata med VickeX han har klarat det med. (Har jag för mig) vi spelade det samtidigt!

Redigerad av Vice.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 month later...
Har börjat spela detta spelet igen, eftersom jag aldrig klarade det förra gången jag fösökte, i september nån gång. Hur får man eldkastaren, fattar inte? Och hur ger man den fula gröna utomjordingen en "false claim"?  :shifty:

Tack på förhand!

det var inget jag fixade det

Redigerad av gizmo91
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...