Jump to content

Vilka buggar har du råkat ut för???


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag hade dodon och blev jagad av polisen. Jag råkade störta och gled intill ett staket precis vid vattnet så jag gick ut ur planet men han gick ut på den sidan som vattnet va på, fast då segade sig spelat lite så jag hann trycka enter igen så att han satte sif i planet igen. :lol: Samma sak har hänt med en båt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 3 weeks later...

Om man ställer en Stretch halvägs in i ett garage och stänger porten så försvinner den (w00t) .Och ibland när man kör så svichar man förbi ett garage som har 2/2 bilar i sig så öppnas porten B)

*edit* när man kör ner i en pool så med en bil så ser man inte underdelen ;)

Redigerad av cool_pool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

2 fina buggar!

ena retar jag mig på . de är när man hoppar från båtar ner i vattnet upp till land.. :P

de andra va ja skulle hoppa från en trapp ner till marken. hoppade , allt blev blått och ja föll minst i en minut och slog i hjäl mig :mellow:

sen ha man väl fastnat under nån bro lite då å då.

det med båtarna har r* gjort med flit så att man inte ska drunkna varannan gång man går ur båten.

den andra låter som "blue hell" buggen i gta3..visste inte att den fanns i vice city också.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...