Jump to content

Vilka buggar har du råkat ut för???


Jacker
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 49
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

har råkat ut för några få

när jag röjde med en liten brandbil fastneade en lyktstolpe genom rutan vidare genom tommys huvud och ut där bak på bilen vilket gjorde så tt jag inte kunde köra eller kliva ur.

jag har i stället för att dunkna börjat springa runt på havsbotten några gånger.

min lilla skimmer fastnade med vingen i en bro så at om jag klev ur så skulle jag ramla ner i vattnet

och sen massa av de dära med en massa personer och bilar som är halvvägs genom marken

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ända sen jag gjorde rampagen med M60:n i Downtown har det alltid kommit mc gubbar när jag gjort rampages på första ön. Även om rampagen går ut på att spränga bilar kommer de förbannade mc gubbarna dit. Så ska det väl inte vara? ;)

Kolla i dina stats vem du har som "least favorite gang".

På min ena savegame har jag Cubans som least favorite gang och dom kommer alltid fram när jag gör rampages.

På min andra savegame har jag haitians som least favorite och samma sak där så det är nog ingen bugg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kolla i dina stats vem du har som "least favorite gang".

På min ena savegame har jag Cubans som least favorite gang och dom kommer alltid fram när jag gör rampages.

På min andra savegame har jag haitians som least favorite och samma sak där så det är nog ingen bugg

lite offtopic här nu.. men hur räknas favorite gang? är det hur många man dödar, eller vadå?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest Don Lotus

En bugg är när man gör en Rampage det vapnet man använder i rampagen om man har det vapnet inann man tar rampagen så försvinner det när manhar gjort klart rampagen ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...