SilentViper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Nån som testat nya patchen? Ska installera BF imorn och patcha upp. Stämmer det att Euro och Armored eller vad det nu heter följer med? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 september, 2009 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 Stämmer det att Euro och Armored eller vad det nu heter följer med? http://www.bfhq.se/forums.php?m=posts&q=38532 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 1 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 september, 2009 http://www.bfhq.se/forums.php?m=posts&q=38532 Okej läste nån kommentar på FZ om att att det kanske inte skulle följa med eller vad det nu var. Så jag vart lite osäker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 september, 2009 Installerar BF2 nu så om nån vill lira med mig så skicka PM eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 7 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 september, 2009 ÄNTLIGEN! EA har lyssnat på kritiken och tillämpat widescreen support! Nu blir det att spela BF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 (redigerad) Bara för den nya patchen så ska nog jag också damma av BF2 Men är det många här som lirar Heroes? Själv har jag en (National) soldier i lvl 8 och en commando i lvl 14 Vänta nu, var är BF2 1.5 patch? På hemsidan hittar jag bara 1.41 Redigerad 9 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Bara för den nya patchen så ska nog jag också damma av BF2 Men är det många här som lirar Heroes? Själv har jag en (National) soldier i lvl 8 och en commando i lvl 14 Vänta nu, var är BF2 1.5 patch? På hemsidan hittar jag bara 1.41 Finns att tanka från FZ.se regga dig så går det snabbare. Jag körde BF Heroes i nån minut sen tröttnade ja på allt krångel att logga in sidan för att kunna spela. Men om du vill lira BF2 nåndag så hör av dig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 (redigerad) Finns att tanka från FZ.se regga dig så går det snabbare. Jag körde BF Heroes i nån minut sen tröttnade ja på allt krångel att logga in sidan för att kunna spela. Men om du vill lira BF2 nåndag så hör av dig Ett tips på Heroes, stäng av Windows brandvägg och joina via en kompis. Jag och fyra polare brukar spela (med voicecom), och då funkar det alltid EDIT: Har problem med patchen. 1. Jag hade BF2 redan installerat, så jag installerade patchen, men då fick jag något error. 2. Så jag avinstallerade spelet, tog bort allt som blev kvar, och installerade sedan om spelet. 3. Sen laddade jag ner patchen på nytt och när jag ska installera den så kommer det här upp: What to do?! Ny EDIT: Tror jag fick det att fungera nu. Redigerad 9 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Hotfix till 1.50 som fixar ALT+TAB- buggen. http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...lt-tab-fix.html Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 (redigerad) Hotfix till 1.50 som fixar ALT+TAB- buggen. http://forums.electronicarts.co.uk/battlef...lt-tab-fix.html Japp, kommer ut en komplett 1.5 patch med hotfixen snart. EDIT: Nu finns det en ny update till Heroes också http://www.battlefieldheroes.com/forum/sho...d.php?tid=59970 Redigerad 9 september, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Om du inte fått patchen funka testa uppdaterat ill 1.41 först sen 1.50 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 9 september, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 september, 2009 Om du inte fått patchen funka testa uppdaterat ill 1.41 först sen 1.50 Japp, gjorde så. Så jag fick det å funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kobbe Skrivet 27 oktober, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 oktober, 2009 (redigerad) Har börjat spela Battlefild Heroes nu, rätt så roligt för ett gratisspel också! Tycker det är rätt lagom som lanspel också, då behöver man inte vara så många för att kunna spela ihop över internet. Redigerad 27 oktober, 2009 av kobbe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Någon som vill ha en beta-nyckel till Bad Company 2 på PS3? Lyckades vinna en trots att jag inte ens har en PS3... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 Någon som vill ha en beta-nyckel till Bad Company 2 på PS3? Lyckades vinna en trots att jag inte ens har en PS3... Hycklare! *TIHI* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fiskaren Skrivet 4 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 december, 2009 (redigerad) Någon som vill ha en beta-nyckel till Bad Company 2 på PS3? Lyckades vinna en trots att jag inte ens har en PS3... Jag vill! Tack så mycket Eudoros! Redigerad 4 december, 2009 av Fiskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 december, 2009 The Battlefield 2: Complete Collection features the following: Battlefield 2 (v1.50) Battlefield 2: Special Forces Battlefield 2: Euro Forces Battlefield 2: Armored Fury 4,99€ @ Steam's dagliga erbjudande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 The Battlefield 2: Complete Collection features the following: Battlefield 2 (v1.50) Battlefield 2: Special Forces Battlefield 2: Euro Forces Battlefield 2: Armored Fury 4,99€ @ Steam's dagliga erbjudande Fan, missade den. Vilken dag/när var den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 28 december, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 december, 2009 Fan, missade den. Vilken dag/när var den? 25-26 december. (18.00->18.00) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 12 januari, 2010 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2010 Bad Company 2 verkar ju bli ett helschysst panga-lite-med-polarna lir! Riktigt kul verkar det, och skönt med nåt nytt än vanliga Battlefield 2 också. Hoppas att det håller vad det lovar, för till PC blir det ett garanterat köp isf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts