Bjorneman Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) 1. Tommy - Han är så skön. 2. CJ - Han är en riktig tönt men han pratar ju iaf. 3. Claude - Han är väl "iskall" men det skulle ju inte skada om han sa något. Redigerad 22 juni, 2005 av Bjorneman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Vote: Tommy Vercetti 2:a plats: Claude Speed 3:e plats: Carl Johnson Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Tommy Fido ( ) - - - - - - - - CJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Null Vote, alla bra på sitt sätt: Claude Speed: Gillar hans tysta stil, han är som en torped ungefär. Man vet aldrig var man har honom heller. Tommy Vercetti: Får en direkt att tänka på Al Pacino. En äkta mafioso som är härligt stöddig. Carl Johnson: Gillar han gangster style. En äkta 'ghetto' krigare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 1. Vercetti 2. CJ 3. Fido Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Alla är sköna, men CJ känns skönast på ett sätt och vis. Riktigt trevligt och han passar in i en ghettomiljö. Claude är lite tråkig enligt mig, tyst nonstop, visst det är väl lite "iskallt", men det är bara tråkigt att han aldrig säger ett ord enligt mig. Tommy Vercetti är riktigt skön, har inget att klaga på. För en lista... 1. CJ 2. Tommy Vercetti 3. Claude Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Alla är sköna på sitt sätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ace Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Alla är sköna, men CJ känns skönast på ett sätt och vis. Riktigt trevligt och han passar in i en ghettomiljö. Claude är lite tråkig enligt mig, tyst nonstop, visst det är väl lite "iskallt", men det är bara tråkigt att han aldrig säger ett ord enligt mig. Tommy Vercetti är riktigt skön, har inget att klaga på. För en lista... 1. CJ 2. Tommy Vercetti 3. Claude W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Moroni_Family Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Null Vote, alla bra på sitt sätt: Claude Speed: Gillar hans tysta stil, han är som en torped ungefär. Man vet aldrig var man har honom heller. Tommy Vercetti: Får en direkt att tänka på Al Pacino. En äkta mafioso som är härligt stöddig. Carl Johnson: Gillar han gangster style. En äkta 'ghetto' krigare. Du har härmat mig. För ett tag sen när det va en lika-dan röstning, skrev jag exakt så om alla tre!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
CurunirOfValinor Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) 1. Tommy Vercetti 2. Carl Johnson 3. Claude Speed Redigerad 21 juni, 2005 av CurunirOfValinor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
redoid Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 1 Carl Johnson 2 Tommy Vercetti 3 Claude Speed Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
nexus Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Lol se röstena 0 på gta 3 gubben och 4 på cj och 8 på Tommy Vote:Tommy 1 Tommy Vercetti Gillar gangster stilen 2 Claude Speed Gillar kläd stilen 3 Carl Johnson Gillar inte hans utsende Redigerad 21 juni, 2005 av nexus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTApimpfoolife Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 (redigerad) Du har härmat mig. För ett tag sen när det va en lika-dan röstning, skrev jag exakt så om alla tre!!!! Ska jag vara ärlig så har jag fått inspiration från dig. Men jag tror ändå ingen bryr sig vad jag tycker. Härmar låter lite tufft. Edit: stör det dig så skicka lite klagomål över PM, hoppas iaf inte att det stör dig. Redigerad 21 juni, 2005 av GTApimpfoolife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Anathema Skrivet 21 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2005 Alla är sköna, men CJ känns skönast på ett sätt och vis. Riktigt trevligt och han passar in i en ghettomiljö. Claude är lite tråkig enligt mig, tyst nonstop, visst det är väl lite "iskallt", men det är bara tråkigt att han aldrig säger ett ord enligt mig. Tommy Vercetti är riktigt skön, har inget att klaga på. För en lista... 1. CJ 2. Tommy Vercetti 3. Claude W0rd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Folke_fisk Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Claude är tråkig, tyst och allmänt trist Cj är eh.. tja sådär Tommy e bara bäst helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_EmiL_ Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 ¨Tommy såklart!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 1:a plats: Carl Johnson 2:a plats: Claude Speed 3:a plats: Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: CJ - Gillar hans stil och kommentarer. Han är lite komisk också. Andra plats: Claude - Hade han pratat hade inte spelet varit lika kul (enligt mig) Tredje plats: Tommy - Är inte så insatt på maffiastilen. Gillar honom inte helt enkelt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 23 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 juni, 2005 Vote: CJ Äkta gangsta nigga style yo man. Han äger. Asså jag tycker man känner sig så. Yoig näj men en mörkhyad person passade värkligen in i San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mad-Wille Skrivet 28 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2005 1:a Carl Johnson 2:a Claude Speed 3:a Tommy Vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts