Jump to content

Bästa huvudpersonen?


Bjorneman
 Share

Vilken är den bästa huvudpersonen?  

93 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 43
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Alla är sköna, men CJ känns skönast på ett sätt och vis. Riktigt trevligt och han passar in i en ghettomiljö.

Claude är lite tråkig enligt mig, tyst nonstop, visst det är väl lite "iskallt", men det är bara tråkigt att han aldrig säger ett ord enligt mig.

Tommy Vercetti är riktigt skön, har inget att klaga på.

För en lista...

1. CJ

2. Tommy Vercetti

3. Claude

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla är sköna, men CJ känns skönast på ett sätt och vis. Riktigt trevligt och han passar in i en ghettomiljö.

Claude är lite tråkig enligt mig, tyst nonstop, visst det är väl lite "iskallt", men det är bara tråkigt att han aldrig säger ett ord enligt mig.

Tommy Vercetti är riktigt skön, har inget att klaga på.

För en lista...

1. CJ

2. Tommy Vercetti

3. Claude

W0rd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Null Vote, alla bra på sitt sätt:

Claude Speed: Gillar hans tysta stil, han är som en torped ungefär. Man vet aldrig var man har honom heller.

Tommy Vercetti: Får en direkt att tänka på Al Pacino. En äkta mafioso som är härligt stöddig.

Carl Johnson: Gillar han gangster style. En äkta 'ghetto' krigare.

Du har härmat mig. För ett tag sen när det va en lika-dan röstning, skrev jag exakt så om alla tre!!!! :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du har härmat mig. För ett tag sen när det va en lika-dan röstning, skrev jag exakt så om alla tre!!!! <_<

Ska jag vara ärlig så har jag fått inspiration från dig. Men jag tror ändå ingen bryr sig vad jag tycker. Härmar låter lite tufft.

Edit: stör det dig så skicka lite klagomål över PM, hoppas iaf inte att det stör dig.

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Alla är sköna, men CJ känns skönast på ett sätt och vis. Riktigt trevligt och han passar in i en ghettomiljö.

Claude är lite tråkig enligt mig, tyst nonstop, visst det är väl lite "iskallt", men det är bara tråkigt att han aldrig säger ett ord enligt mig.

Tommy Vercetti är riktigt skön, har inget att klaga på.

För en lista...

1. CJ

2. Tommy Vercetti

3. Claude

W0rd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...