Jump to content

Mod-showroom!


Speeder
 Share

Recommended Posts

För du käns som en korrumperad moderator som gör som du vill för lite pengar eller respekt.

Bra att du tar kritik men en sak du inte har är att kunna ersänna dina egna fel. En egenskap som är bra att ha då man uppfattas som mer sympatisk då. Annars är det lätt att uppfattas som den stöddiga typen.

Jag ville visa dig principen, att Ryssarna hade/har diktatur vilket du också utför.

För mig är det inget stort att du sabbat denna tråd men jag tycker synd om folket som tyckte att den var bra och vipps kommer "Wannabe hultan" och ploppar upp och säger "SÄ HÄR SKA VI HA DET, ACCEPTERA!".

Det är jätte bra att du gjorde en poll om denna tråd och det var också i samband med när du blev mod, du ville visa ett bra yttre. Nu har du blivit lite mer säker och tror att du kan göra lite hur du vill, kan tänka mig att det är så.

Som jag sagt tidigare det är en principsak att du tror att du är någon jävla gud. Hade du nu snällt frågat dessa medlemar som inte har något att säga till om om de ville ha det som du gjort så fine, då hade du ev fått acceptera en förlust.

Att sedan det görs 10 Vice City mods i månaden och 20 San Andreas mods i månaden är ju något du kan tänka igenom, det kanske är värt att ha denna som en SA-tråd och sedan låta de med VC mods skapa egna trådar?

För du käns som en korrumperad moderator som gör som du vill för lite pengar eller respekt.
Vem skulle ha "korrumperat" mig då? :P

Bra att du tar kritik men en sak du inte har är att kunna ersänna dina egna fel. En egenskap som är bra att ha då man uppfattas som mer sympatisk då. Annars är det lätt att uppfattas som den stöddiga typen.

Har alltid kunnat erkänna mina fel och misstag, vet du något annat är du välkommen att kontakta mig via PM.

Jag ville visa dig principen, att Ryssarna hade/har diktatur vilket du också utför.
Jaha du, jag antar att du syftar på denna tråden.

Jag har inte, som du uttrycker dig "lekt diktator" i något annat sammanhang. Därför känner jag mig lite kränkt av att du jämför mitt arbete som moderator med diktaturen i Ryssland.

För mig är det inget stort att du sabbat denna tråd men jag tycker synd om folket som tyckte att den var bra och vipps kommer "Wannabe hultan" och ploppar upp och säger "SÄ HÄR SKA VI HA DET, ACCEPTERA!".

Jaha, så bara för att jag ändrar i en tråd så är jag, som du återigen uttrycker dig "wannabe hultan"? ;)

Det är jätte bra att du gjorde en poll om denna tråd och det var också i samband med när du blev mod, du ville visa ett bra yttre. Nu har du blivit lite mer säker och tror att du kan göra lite hur du vill, kan tänka mig att det är så.

Du kan tänka dig att det är så? Men du vet inte eller vadå? :unsure:

För jag känner mig inte mycket "säkrare", (vad du nu än menar med det) än hur jag var när jag började som moderator.

Som jag sagt tidigare det är en principsak att du tror att du är någon jävla gud. Hade du nu snällt frågat dessa medlemar som inte har något att säga till om om de ville ha det som du gjort så fine, då hade du ev fått acceptera en förlust.
Okej, jag har försökt hålla denna disskusionen på en seriös nivå. Men när du börjar med kommentarer som: "du tror att du är någon jävla gud" så övergår det till påhopp. Vilket som du antagligen vet att jag definitivt INTE accepterar på några grunder överhuvudtaget.

Nu handla detta om att jag ändra i en tråd så att man kan posta om mods i en och samma tråd istället för tre olika!

Då förstår jag inte hur du uttrycker dig genom att skriva som du har gjort!

Lite väl omoget kanske.

Har uppfattat dig seriöst tills nu. Jag för gärna en disskusion med en annan människa, men då ska du veta att då innefattar det definitivt INTE påhopp och andra regelbrytelser.

Jag trodde helt ärligt inte att folk skulle ta till åtgärder som påhopp pg.a av att jag ändrade i en tråd.

Att sedan det görs 10 Vice City mods i månaden och 20 San Andreas mods i månaden är ju något du kan tänka igenom, det kanske är värt att ha denna som en SA-tråd och sedan låta de med VC mods skapa egna trådar?

Jaha, men då dom stackarna som kanske inte har råd/vill köpa SA till dator, ska dom inte få ta del av detta forum som ni andra som har SA?

Dom vill väl också vara med och föra disskusioner och få tips och råd.

Så vi som har SA, ska vi ha förmåner eller? Vem var det egentligen som påpeka det här med diktatur?

Kasta sten i glashus kanske?

Jaja, efter ditt påhopp kommer jag inte föra en seriös disskusion med dig längre!

Kan du inte visa att du kan ha tillräckliga argument utan måste föra en disskusion med hjälp av påhopp, ja då kan det vara så!

Fortsatt trevlig vecka du!

MVH A.A

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 791
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vem skulle ha "korrumperat" mig då?  :P

Har alltid kunnat erkänna mina fel och misstag, vet du något annat är du välkommen att kontakta mig via PM.

Jaha du, jag antar att du syftar på denna tråden.

Jag har inte, som du uttrycker dig "lekt diktator" i något annat sammanhang. Därför känner jag mig lite kränkt av att du jämför mitt arbete som moderator med diktaturen i Ryssland.

Jaha, så bara för att jag ändrar i en tråd så är jag, som du återigen uttrycker dig "wannabe hultan"?  ;)

Du kan tänka dig att det är så? Men du vet inte eller vadå? :unsure:

För jag känner mig inte mycket "säkrare", (vad du nu än menar med det) än hur jag var när jag började som moderator.

Okej, jag har försökt hålla denna disskusionen på en seriös nivå. Men när du börjar med kommentarer som: "du tror att du är någon jävla gud" så övergår det till påhopp. Vilket som du antagligen vet att jag definitivt INTE accepterar på några grunder överhuvudtaget.

Nu handla detta om att jag ändra i en tråd så att man kan posta om mods i en och samma tråd istället för tre olika!

Då förstår jag inte hur du uttrycker dig genom att skriva som du har gjort!

Lite väl omoget kanske.

Har uppfattat dig seriöst tills nu. Jag för gärna en disskusion med en annan människa, men då ska du veta att då innefattar det definitivt INTE påhopp och andra regelbrytelser.

Jag trodde helt ärligt inte att folk skulle ta till åtgärder som påhopp pg.a av att jag ändrade i en tråd.

Jaha, men då dom stackarna som kanske inte har råd/vill köpa SA till dator, ska dom inte få ta del av detta forum som ni andra som har SA?

Dom vill väl också vara med och föra disskusioner och få tips och råd.

Så vi som har SA, ska vi ha förmåner eller? Vem var det egentligen som påpeka det här med diktatur?

Kasta sten i glashus kanske?

Jaja, efter ditt påhopp kommer jag inte föra en seriös disskusion med dig längre!

Kan du inte visa att du kan ha tillräckliga argument utan måste föra en disskusion med hjälp av påhopp, ja då kan det vara så!

Fortsatt trevlig vecka du!

MVH A.A

Allt du har gjort i ditt inlägg är att lägg till ett frågetecken efter det jag skrev i princip, behöver jag verkligen upprepa mig?

Uppenbarligen så kan du inte ersänna dina fel för då skulle du har gjort det.

Att jag säger at du är wannabe hultan är för att då i denna tråd försöte ta egna beslut. Hultan kan ta egna beslut men du är "bara" en mod och bör hålla dig inom vissa ramar.

Vaför jag sade att jag kunde tänka mig att det är så är för att jag vill inte säga så om det inte stämmer, det var med hänsyn till dig dvs jag vill inte klanka på dig och säga att så här är det.

Så att jag påstår att du leker gud så räknas det som ett påhopp? Som fan.

Vet inte hur du definerar påhopp men om du tog det som ett påhopp så ber jag jätte mycket om ursäkt. Det var inte min avsikt att få det som ett påhopp.

Jag kan ju tala om för dig att jag tycker att du har hållt dig på en hyfsad nivå och har även tyckt bra om dig även fast du kan ha varit lite egenbeslutsam men det som du gjorde i denna tråd fick mig helt att tappa respekten för dig precis som du gjorde för mig, vilket sammanträffande, huh? Kanske beror detta på att vi har delade åsikter om vad en diktatur är.

Till sist, jag är omogen för att jag har andra åsiker om dig och för att jag en gång kallade dig för "en jävla gud". Hur bygger du upp detta? Kan du verkligen grunda min personlighet på en grej dvs att jag kallade dig gud?

Haha, får jag inte försvara mig längre? slutar du när det passar dig?

Tillräckliga argument tycker jag nog att jag har och att surna till som du gör för att jag kallade dig Gud är lite väl hårt och att dessutom kalla det påhopp, jag anser inte det vara påhopp då skulle jag inte skriva det, undviker gärna påhopp i diskussioner.

Måste även ersänna att du var en jävel på att diskutera :blink: . Du var ingen lätt biff att ta. Du står fast för dina handligar, det är bra på sätt och vi så vida det inte går till överdrift.

Men som du vill..

Du får ha en bra vecka du med.

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt du har gjort i ditt inlägg är att lägg till ett frågetecken efter det jag skrev i princip, behöver jag verkligen upprepa mig?

Uppenbarligen så kan du inte ersänna dina fel för då skulle du har gjort det.

Att jag säger at du är wannabe hultan är för att då i denna tråd försöte ta egna beslut. Hultan kan ta egna beslut men du är "bara" en mod och bör hålla dig inom vissa ramar.

Vaför jag sade att jag kunde tänka mig att det är så är för att jag vill inte säga så om det inte stämmer, det var med hänsyn till dig dvs jag vill inte klanka på dig och säga att så här är det.

Så att jag påstår att du leker gud så räknas det som ett påhopp? Som fan.

Vet inte hur du definerar påhopp men om du tog det som ett påhopp så ber jag jätte mycket om ursäkt. Det var inte min avsikt att få det som ett påhopp.

Jag kan ju tala om för dig att jag tycker att du har hållt dig på en hyfsad nivå och har även tyckt bra om dig även fast du kan ha varit lite egenbeslutsam men det som du gjorde i denna tråd fick mig helt att tappa respekten för dig precis som du gjorde för mig, vilket sammanträffande, huh? Kanske beror detta på att vi har delade åsikter om vad en diktatur är.

Till sist, jag är omogen för att jag har andra åsiker om dig och för att jag en gång kallade dig för "en jävla gud". Hur bygger du upp detta? Kan du verkligen grunda min personlighet på en grej dvs att jag kallade dig gud?

Haha, får jag inte försvara mig längre? slutar du när det passar dig?

Tillräckliga argument tycker jag nog att jag har och att surna till som du gör för att jag kallade dig Gud är lite väl hårt och att dessutom kalla det påhopp, jag anser inte det vara påhopp då skulle jag inte skriva det, undviker gärna påhopp i diskussioner.

Men som du vill..

Du får ha en bra vecka du med.

Allt du har gjort i ditt inlägg är att lägg till ett frågetecken efter det jag skrev i princip, behöver jag verkligen upprepa mig?
Vadå "lägga till ett frågetecken"?. Jag förklara mig! Frågetecken betyder att man undrar över en sak.

Uppenbarligen så kan du inte ersänna dina fel för då skulle du har gjort det.

Vadå inte erkänna mina fel?. Jag har ju sagt att jag alltid erkänner mina fel och misstag.

Ska du komma med sådana kommentarer gäller det att du har grund för din sak.

Du får mer än gärna visa mig exempel. Men det kan du tydligen inte, och då är det ju du som har fel? Eller?

Att jag säger at du är wannabe hultan är för att då i denna tråd försöte ta egna beslut. Hultan kan ta egna beslut men du är "bara" en mod och bör hålla dig inom vissa ramar.
Vadå "försökte ta egna beslut"?. Jag tog ETT beslut. Jag ändrade tråden. Jag, precis som du har all rätt att ta beslut i sina gärningar.

Så att jag påstår att du leker gud så räknas det som ett påhopp? Som fan.

Vet inte hur du definerar påhopp men om du tog det som ett påhopp så ber jag jätte mycket om ursäkt. Det var inte min avsikt att få det som ett påhopp.

Jag definerar ett påhopp när den andra individen blir kränkt av en handling.

När du säger: "tro att du är en jävla gud", då känner jag mig kränkt och tar det därför som ett påhopp.

Du sa aldrig att jag "lekte gud", men enligt dig har du ju sagt det.

Så att jag påstår att du leker gud så räknas det som ett påhopp?
Jag kan ju tala om för dig att jag tycker att du har hållt dig på en hyfsad nivå och har även tyckt bra om dig även fast du kan ha varit lite egenbeslutsam men det som du gjorde i denna tråd fick mig helt att tappa respekten för dig precis som du gjorde för mig, vilket sammanträffande, huh? Kanske beror detta på att vi har delade åsikter om vad en diktatur är.

Sammanträffande? Nej.

Men när du gör ett påhopp på mig förstår du väl att jag förlorar respekten för dig?

Det är inte mer än mänskligt.

En dikatur är när en person bestämmer allt.

Jag bestämmer INTE allt här.

Till sist, jag är omogen för att jag har andra åsiker om dig och för att jag en gång kallade dig för "en jävla gud". Hur bygger du upp detta? Kan du verkligen grunda min personlighet på en grej dvs att jag kallade dig gud?
Hur jag bygger upp detta?

Enligt mig är en person omogen när man kränker en annan person med en kommentar som "tro att du är en jävla gud". Så bygger jag mina grunder.

Du säger: "Kan du verkligen grunda min personlighet på en grej dvs att jag kallade dig gud?"

Nej det kan jag inte, eftersom du inte "kallade mig gud", du sa att jag trodde att jag var en "jävla gud". Och då gjorde du ett påhopp på mig! Därför känner jag mig kränkt och tycker därför ditt beteende i denna situationen är omoget.

Haha, får jag inte försvara mig längre? slutar du när det passar dig?

Tillräckliga argument tycker jag nog att jag har och att surna till som du gör för att jag kallade dig Gud är lite väl hårt och att dessutom kalla det påhopp, jag anser inte det vara påhopp då skulle jag inte skriva det, undviker gärna påhopp i diskussioner.

Jag har väl inte sagt att du inte får försvara dig?

Sluta när det passar mig?

Jag "surna" inte till när du "kallade mig gud", du sa att jag trodde att jag var en jävla gud. Det är STOR skillnad.

Det är väl klart jag blir irriterad och kränkt när du skriver så?

En sak är säker i alla fall.

Fortsatta disskusioner ska vi ta via PM från och med nu.

Det är mitt jobb som moderator att se till så att trådar m.m inte spårar ur utan håller sig till sitt orginal ämne.

Om du nu ska svara på detta så tar vi det genom PM och visar dom andra medlemmarna hänsyn i denna tråd.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du får faktiskt visa lite respekt nu grim(back! en del människor kanske inte har gta sa och det e inget fel att ha gta vc heller och förresten.... om du kollar på mods till sa på gtamods.com så hittar du inte fler än till vc :P

Men om non här på forumet gör en vc mod så gör ju dom en topic om det!

o vill du har fler använd google då e du 10 år eller??!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slewnågonting och a.a sluta snacka massa SKIT här!

Ni gör inlägg som är typ 17sidor långa!!!!

A.a om du låser denna tråden som kommer det nog göras en ny, eftersom den var bra ända tills du ändrade den så man fick visa andras moddar här! VArför inte ändra tillbaka när det BARA är DU som vill ha den så som dne är nu!?

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Slewnågonting och a.a sluta snacka massa SKIT här!

Ni gör inlägg som är typ 17sidor långa!!!!

A.a om du låser denna tråden som kommer det nog göras en ny, eftersom den var bra ända tills du ändrade den så man fick visa andras moddar här! VArför inte ändra tillbaka när det BARA är DU som vill ha den så som dne är nu!?

Om du nu hade läst igenom mina två sista inlägg noga hade du sett att jag påpeka att vi skulle ta vidare disskusion via PM för att visa er andra hänsyn.

Jag kommer ej att låsa denna eftersom vi ska gå ontopic nu och eftersom vidare disskusion tas i PM och inget annat.

Tråden kommer ej ändras.

Hur svårt kan det vara?.

Vi har ett showroom där alla kan visa bilder på sina mods oavsett spel.

Vi kan inte ha ett showroom för varje spel, det funkar inte och det hoppas jag ni förstår!

Då skulle vi te.x ha haft en request tråd för varje spel också.

Och i längden håller inte det!

Och om man nu har gjort en egen mod till SA, gör en egen tråd! Då får ni bara mer uppmärksamhet!

Innan fanns det inga regler i denna tråd om att man inte fick visa mods som andra hade gjort till SA. Det var ett SA-mods showroom och inget annat!

Och det finns det inte nu heller! Så jag förstår inte problemet!

Det ända som är förändrat är att denna tråd gäller alla spel istället bara för SA!

Lika för alla!

Nu går vi ontopic och inget annat!

Om någon känner för att snacka om något som inte har med mods att göra är välkomna att göra det via PM.!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...