Jump to content

Mod-showroom!


Speeder
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 791
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Numera gäller följande i denna tråd:

Alla mods ni har att visa som ni själv har gjort eller som ni har upptäckt på andra sidor visas här! Det behöver allstå inte vara en egen mod av något slag, utan detta är till för att att tipsa om andra mods också. Annars blir det en massa andra trådar om tipsning om mods m.m

Tråden gäller inte bara San Andreas längre. Utan även dom andra spelen.

Tips och råd får ni genom att skapa en ny topic om just ER mod./A.A

Jag tycker att man ska visa upp sina egna mods annrs kommer folk lägga in typ 13256 bilder på mods som dom sett på en annan sida och inte ens har tillstånd att visa .

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker att man ska visa upp sina egna mods annrs kommer folk lägga in typ 13256 bilder på mods som dom sett på en annan sida och inte ens har tillstånd att visa .

Och det får ni givetvis göra också! Finns INGA regler som säger att ni inte får posta om era egna mods.

Sen är det upp till den som postar om andra mods att se till så att han/hon har tillstånd för detta!

Du har inte rätt att ändra folks trådar hur du vill tror jag, även fast du är moderator.

Jo jag har rätt att ändra i andra folks inlägg. Annars tror jag inte jag hade haft den funktionen >_<.

Nu var det såhär att denna tråd fanns för att visa upp mods m.m.

Och då istället för att ha en tråd för varje spel om mods så tyckte jag det var bättre att ha en om samma ämne.

Annars blir det bara en massa onödigt spam m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte nu längre  >_<

Läs första posten i denna topic

Fan va sugigt!

då kommer 10000000000000000000000000000000 ungar posta andras moddar om om om om om om om om om om igen sam man redan sett o spamma sönder jag gör egna topicar i protest med mina egna saker Sa mod showroom var bra som det var!

Redigerad av GRIM(back
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag har rätt att ändra i andra folks inlägg. Annars tror jag inte jag hade haft den funktionen >_<.

Nu var det såhär att denna tråd fanns för att visa upp mods m.m.

Och då istället för att ha en tråd för varje spel om mods så tyckte jag det var bättre att ha en om samma ämne.

Annars blir det bara en massa onödigt spam m.m

Du har rätt att ändra dom om dom innehåller något fel, annars är topics ens egna vad jag vet?

Jag skulle inte gilla om någon ändrade i min topic sådär utan att fråga åtminstone.

Har du fått värsta storhetsvansinne eller? Ändra tillbaka, alla vill ju det så.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns INGA regler som säger att ni inte får posta om era egna mods.

Sen är det upp till den som postar om andra mods att se till så att han/hon har tillstånd för detta!

jag gör egna topicar i protest med mina egna saker Sa mod showroom var bra som det var!
Säger det återigen.

Ni har fritt fram att visa era egna saker i en egen tråd.

Så har det varit hela tiden.

Mod showroom finns där för folk som vill tipsa om andra mods och sina egna men kanske inte orkar göra en egen topic eller liknande.

Så fortsätt du protestera, inte för att jag förstår vad din mening med en protest gör, eftersom det inte finns regler som säger att ni inte får posta om era egna mods och liknande saker.

Du har rätt att ändra dom om dom innehåller något fel, annars är topics ens egna vad jag vet?

Jag skulle inte gilla om någon ändrade i min topic sådär utan att fråga åtminstone.

Har du fått värsta storhetsvansinne eller? Ändra tillbaka, alla vill ju det så.

Jag ändrade denna tråd istället för att låsa den och hade jag gjort det hade alla saker som fanns i den försvunnit och det ville jag inte.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Med den attityden kommer du inte speciellt långt.

Måste säga att det är oansvarligt utav dig att som moderator helt bestämma vad som ska vara och hur det ska vara. En bra admin och moderator lyssnar även på vad andra har att säga, om man inte gör som i Ryssland. Diktatur is the shit.

Om du nu skulle vara lite klok så skulle du lyssna på vad andra har att säga och även komma med förslag på hur man istället kan göra för att slippa problematik som denna. Men istället försvarar du dig och leker diktator. FEL.

Grattis du har nu lyckats få massa ilskna och irriterade forumiter emot dig för en liten världslig sak som att fråga vad folk tycker, göra en poll eller liknande.

Ett snack med hultan skulle vara på sin plats så han får se över hurvida du är lämplig som mod eller inte. Jag accepterar en varning ifrån dig för kritiken, eftersom att jag endå får en utav dig för detta, har inget val så att säga.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Måste säga att det är oansvarligt utav dig att som moderator helt bestämma vad som ska vara och hur det ska vara. En bra admin och moderator lyssnar även på vad andra har att säga, om man inte gör som i Ryssland. Diktatur is the shit.

Om du nu skulle vara lite klok så skulle du lyssna på vad andra har att säga och även komma med förslag på hur man istället kan göra för att slippa problematik som denna. Men istället försvarar du dig och leker diktator. FEL.

Grattis du har nu lyckats få massa ilskna och irriterade forumiter emot dig för en liten världslig sak som att fråga vad folk tycker, göra en poll eller liknande.

Ett snack med hultan skulle vara på sin plats så han får se över hurvida du är lämplig som mod eller inte. Jag accepterar en varning ifrån dig för kritiken, eftersom att jag endå får en utav dig för detta, har inget val så att säga.

Varför skulle du få en varning? Du har ju inte brytit mot någon regel :unsure:

Jag tar all kritik mot mig.

Du jämför diktaturen i Ryssland med en moderators jobb på ett svenskt forum! Lyckat grabben!

Jag har alltid frågat er om era önskemål tidigare och uppfyllt dom då.

Ta request tråden som exempel. Där ställde jag frågan hur många som ville ha en sådan tråd. Vilket majoriteten vill.

Förstår inte varför ni blir så upprörda över en sån här "liten" sak.

Vi hade en tråd där folk posta om sina mods dom hade gjort i sitt SA.

Om ni nu är så sura över detta, varför inte skapa en egen tråd om era mods, då får ni ju bara mer uppmärksamhet, + att ni kan få tips och råd.

Vi kan inte ha te.x tre olika trådar som fungerar som ett showroom för mods för GTA III, GTA VC och GTA SA.

Då skulle vi ju ha haft trådar om allt möjligt, och då ha en tråd för varje spel.

Vilket inte håller som jag hoppas ni förstår!

Blir 10 enklare att ha ett showroom för mods om olika spel i en och samma tråd.

Och om man nu så gärna vill ha uppmärksamhet om sin mod, go ahead make your own topic!

Ser inte svårigheterna i detta.

EDIT: Förövrigt har vi gått väldigt mycket offtopic för tillfället. Jag lägger ner denna disskusionen nu eftersom den inte kommer leda någonvart ändå.

Jag tillåter kritik och svar på detta inlägget eftersom det har ni rätt till.

Om det fortsätter att gå offtopic sen kommer tråden att låsas och hållas låst!

Redigerad av A.A
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför skulle du få en varning? Du har ju inte brytit mot någon regel  :P

Jag tar all kritik mot mig.

Du jämför diktaturen i Ryssland med en moderators jobb på ett svenskt forum! Lyckat grabben!

Jag har alltid frågat er om era önskemål tidigare och uppfyllt dom då.

Ta request tråden som exempel. Där ställde jag frågan hur många som ville ha en sådan tråd. Vilket majoriteten vill.

Förstår inte varför ni blir så upprörda över en sån här "liten" sak.

Vi hade en tråd där folk posta om sina mods dom hade gjort i sitt SA.

Om ni nu är så sura över detta, varför inte skapa en egen tråd om era mods, då får ni ju bara mer uppmärksamhet, + att ni kan få tips och råd.

Vi kan inte ha te.x tre olika trådar som fungerar som ett showroom för mods för GTA III, GTA VC och GTA SA.

Då skulle vi ju ha haft trådar om allt möjligt, och då ha en tråd för varje spel.

Vilket inte håller som jag hoppas ni förstår!

Blir 10 enklare att ha ett showroom för mods om olika spel i en och samma tråd.

Och om man nu så gärna vill ha uppmärksamhet om sin mod, go ahead make your own topic!

Ser inte svårigheterna i detta.

För du käns som en korrumperad moderator som gör som du vill för lite pengar eller respekt.

Bra att du tar kritik men en sak du inte har är att kunna ersänna dina egna fel. En egenskap som är bra att ha då man uppfattas som mer sympatisk då. Annars är det lätt att uppfattas som den stöddiga typen.

Jag ville visa dig principen, att Ryssarna hade/har diktatur vilket du också utför.

För mig är det inget stort att du sabbat denna tråd men jag tycker synd om folket som tyckte att den var bra och vipps kommer "Wannabe hultan" och ploppar upp och säger "SÄ HÄR SKA VI HA DET, ACCEPTERA!".

Det är jätte bra att du gjorde en poll om denna tråd och det var också i samband med när du blev mod, du ville visa ett bra yttre. Nu har du blivit lite mer säker och tror att du kan göra lite hur du vill, kan tänka mig att det är så.

Som jag sagt tidigare det är en principsak att du tror att du är någon jävla gud. Hade du nu snällt frågat dessa medlemar som inte har något att säga till om om de ville ha det som du gjort så fine, då hade du ev fått acceptera en förlust.

Att sedan det görs 10 Vice City mods i månaden och 20 San Andreas mods i månaden är ju något du kan tänka igenom, det kanske är värt att ha denna som en SA-tråd och sedan låta de med VC mods skapa egna trådar?

Redigerad av SlewME
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...