Jump to content

Mod-showroom!


Speeder
 Share

Recommended Posts

Grim har rätt, en mod av san andreas är en modifikation av något i spelet t.ex en bil.

En sketchup bild är bara en bild 3d modell. Och sketchup har igentligen ingenting med GTA att göra, Men jag tycker man borde få visa upp bilder på sina saker som är gjorda i sketchup för annars borde du inte få visa dina vapen när dom inte är klara för då är det bara 3d modeller och inga mods.

Redigerad av Sir.Per
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 791
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Men ändå, det är väl bra om folk kommer med lite bilder? Nästan 2 tredjedelar av tråden är ju ändå bara prat...

Iallafall, en update på dåten ;)

Har inte jobbat mycket, men det är iallafall skillnad :lol:

Fy f*n va snyggt underbart arbete säger bara vilken skönhet :ph34r::ermm::)

Hur gjorde du växten den va skitsnygg

Redigerad av syyyg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag gjorde en liten fuskis med växten, själva blomman finns att importera :">

Det är egentligen en björk, men jag har krympt ner den till blomma. Men vasen har jag gjort själv :ermm:

Shit visste inte att man kunde göra så men den blev fett fin iaf mycket beröm för hela båten.

Finns det nåt sätt så ja skulle kunna kolla på modellen i sketchupviewer och jag försöker inte att sno modellen för jag har bara sketchupviewer för på riktiga sketchup har demon gått ut :ph34r:

Redigerad av syyyg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har ganska hårt bevisat att jag lägger in mina mods, o inte bara flasha med med dom.

Här e M-79 granatkastaren till T2 modden och Vol II

Ja det har du men det är fortfarande ingen mod, därför borde alla få lägga upp bilder på halvklara moddar, bara för att du har gjort andra moddar så borde du ju inte vara den ända som får lägga upp moddar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Shit visste inte att man kunde göra så men den blev fett fin iaf mycket beröm för hela båten.

Finns det nåt sätt så ja skulle kunna kolla på modellen i sketchupviewer och jag försöker inte att sno modellen för jag har bara sketchupviewer för på riktiga sketchup har demon gått ut :o

Kan nån svara?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...