Jump to content

Postal - Det ''överdrivna spelet'' blir film!


Guest Cyper
 Share

Recommended Posts

Guest Cyper

En kille vid namn Uwe Boll har fått rättigheter på att göra en film av Postal spelen.

Läs mer här: http://www.gamereactor.se/nyheter/?id=4339

Hur tror ni filmen blir?

OBS: Kommer filmen säljs den förmodligen inte här i Sverige, eftersom bara spelet är förbjudet.

Edit: Kanske postat i fel Forum.

Redigerad av Cyper
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 99
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Nä, nu blir jag sur...

Någon borde kolla lite åt äldre spel som verkligen förtjänar en långfilm... jag snackar om "The Legend of Zelda", den skulle kunna bli tidernas bästa film, bara jag fick tag i Shigeru Miyamoto på något sätt... ^_^

Eller "Half-Life"! Tänk er Christian Bale, som Gordon Freeman, springa genom Black Mesa med musik i bakgrunden av Hans Zimmer...

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nä, nu blir jag sur...

Någon borde kolla lite åt äldre spel som verkligen förtjänar en långfilm... jag snackar om "The Legend of Zelda", den skulle kunna bli tidernas bästa film, bara jag fick tag i Shigeru Miyamoto på något sätt... ^_^

Eller "Half-Life"! Tänk er Christian Bale, som Gordon Freeman, springa genom Black Mesa med musik i bakgrunden av Hans Zimmer...

Vågar man verkligen göra The Legend of Zelda-spelen till film? Det tycker jag skulle förstöra tjusning med dem lite

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vågar man verkligen göra The Legend of Zelda-spelen till film? Det tycker jag skulle förstöra tjusning med dem lite

Bara man gör det rätt och inte:

"Hej, jag heter Paul W.S. Anderson och jag ska göra en filmatisering av The Legend of Zelda-spelen. Jippie! Jag ska lägga lite touch av AVP och Resident Evil, filmen ska vara från 11 år och Link ska äga allt och alla, yeah, inte få en skråma på kroppen! Filmen ska vara 1,5 timme lång och vara så jävla tråkig, mörk och dyster..."

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Uwe Boll... Hmm, det står här något om 'Far Cry' också, samt en massa andra kommande filmer... Mångsidig kille den där Uwe.

*EDIT*

Vad fan, det är BARA spel! :rolleyes:

Mm, men om du tar en liten titt!

"Status Updated: 20 February 2004" -_-

allså det kanske inte vart nått av Far Cry då ^_^

(tycker det är de bästa spelet hittils) B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att Uwe gillar att göra film av spel är ingen nyhet. Men att han ska göra film av ett av världens sämsta spel är faktiskt en riktigt underhållande tanke. Vad tänker mannen med? "Hey dudes, lets make a movie out of that game...ehm...Postal. You know the one with no plot whatsoever, just a guy lurking around killing people randomly with shovels and stuff." "That's such a great idea man...dude...Boll." "That'll make a great movie man, top at the box office world wide, you're such a dude...Boll...man"

Jaja, bara han inte kommer och förstör spelserier jag gillar med usla filmadaptioner.

^_^

Redigerad av Funnylin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...