Jump to content

Vad hände med de klistrade topicarna?


Arman
 Share

Recommended Posts

En regeltråd har kommigt in där istället, jag trodde det fanns regler redan innan som man ska följa.

2. Använd en beskrivande ämnesrad. Ingen vill gå in i en tråd om de inte vet vad den handlar om. Utan bra ämnesrad så kommer tråden att raderas.

3. Om du har problem med någonting så beskriv ditt problem utförligt. Om ingen förstår vad du menar så är det svårt att hjälpa dig.

4. Har du fått svar så glöm inte tacka. Det är alltid tacksamt och bidrar till en bättre relation avändare emellan. Är du inte nöjd med svaret så ställ gärna en följdfråga.

5. Har du inget vettigt att säga - säg det inte. Irrelevanta inlägg kommer att raderas.

6. VIKTIGT! - SÖK innan du postar ett inlägg. Både på forumet och på google. Har du en fråga så har den med all sannolikhet blivit besvarad innan. Om du vill diskutera en modd så kolla att det inte redan finns en tråd om den modden.

Reglerna kan komma att uppdateras vid ett senare tillfälle.

inget av det här står i "forumets regler".

tycker att det är bra att han gjorde så. varför ser ni det som något negativt? se det positivt istället, för det är en positiv sak.

bra att han gjorde så, annars så kommer det massa snorungar som tror att dom kan göra vad som hällst där.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan? dom klistrade är ju klistrade för att dom är bra att ha, ska han efter andra dan som mod komma och ta bort dom klistrade trådarna för att han tycker att sina påhittade regler passar bättre än bra guider? :wacko:

way to go Moderator A.A

Är det nån mer som är borttagen än Dmagic wheel mod?

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vafan? dom klistrade är ju klistrade för att dom är bra att ha, ska han efter andra dan som mod komma och ta bort dom klistrade trådarna för att han tycker att sina påhittade regler passar bättre än bra guider? :wacko:

way to go Moderator A.A

Men ge honom en chans! han blev moderator för 2 dagar sedan.

när du blev moderator, började andra mods och/eller medlemmar hacka på dig också då, eller??

inte för att jag va medlem då men det tror jag inte.

om ni ska kasta skit på honom, vänta en månad innan ni gör det för då har ni en anledning att göra det också. att kasta skit 3 timmar efter att någon blivit mod är bara det taskigaste som finns. innan man äns har hunnit att visa vad man går för så börjar folk tycka illa om honom. fy fan.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men ge honom en chans! han blev moderator för 2 dagar sedan.

när du blev moderator, började andra mods och/eller medlemmar hacka på dig också då, eller??

inte för att jag va medlem då men det tror jag inte.

om ni ska kasta skit på honom, vänta en månad innan ni gör det för då har ni en anledning att göra det också. att kasta skit 3 timmar efter att någon blivit mod är bara det taskigaste som finns. innan man äns har hunnit att visa vad man går för så börjar folk tycka illa om honom. fy fan.

När jag blev mod så fanns det inga äldre mods som kunde hacka på en, men tagit skit av vanliga members har man alltid fått göra som mod.

jag tycker inte illa om honom, men jag gillade inte att han unpinnade trådar utan vidare

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men Gurfi fattar du inte att de klistrade trådarna är till för sånna som jag som inte kan modda. De gjordes så att inte 100 pers skulle fråga "hur lägger man ett skin". Tycker att KalleR har rätt. :wacko:

Det jag syftade på är inte topicarna i sig utan mera hur folk behandlar honom redan efter 2:a dagen. tycker synd om honom. folk börjar redan tycka illa om honom efter 1 litet misstag.

@KalleR: allt va inte riktat till dig, det va också i den andra topicen där folk tycker att det va ett "misstag" att göra honom till modrator.

Redigerad av gurfi
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var jag som tog ner dom, inte A.A.

Det gick inte att ha åtta klistrade trådar, blev på tok för mycket! Förutom att de tog upp en stor plats så försvann idéen med klistrade/viktiga trådar. Många/alla av dessa var dessutom inriktade på VC/GTA3 och nu kommer SA. Vi kommer säkert pinna en del trådar i framtiden också, så att plocka bort några gamla är ett måste!

Jag sparade "så här installerar du fordon och skins/modeller" eftersom de fortfarande kan vara ganska bra. Resten får ni söka på om ni behöver, de är inte viktiga längre.

Nu var det jag som gjorde detta, men skulle verkligen A.A fått samma kritik om det nu var han som gjorde detta och hade samma syfte?

Eller har ni något emot A.A?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det jag som gjorde detta, men skulle verkligen A.A fått samma kritik om det nu var han som gjorde detta och hade samma syfte?

Eller har ni något emot A.A?

Spelar väl ingen roll om det är du, han eller tillochmed en apa... så länge ni hade en bra anledning, och det hade ni. De är ju inte så att jag bestämmer här, men en förklaring behöver man ju...

Jag har definitivt inget emot A.A och jag ser inte honom som en "lågrankad" medlem. Ordet "lågrankad" borde inte ens existera här på forumet, jag är lika mycket medlem som honom, och tvärtom...

Dock så finns de ju medlemmar här som älskar sitt veteranskap...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nu var det jag som gjorde detta, men skulle verkligen A.A fått samma kritik om det nu var han som gjorde detta och hade samma syfte?

Eller har ni något emot A.A?

Gillar det fortfarande inte, och det vorre bra om man fick info vid ändringar, utan att man ska behöva klaga för att få den

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meningen med pinnade trådar är att de ska synas och lyftas fram, inte att dom ska gömmas i underforum. Det går inte att meddela varje gång trådar pinnas och/eller unpinnas, även om det i detta fall var fyra stycken på en och samma gång.

Okej, men om man döper detta subforum till "Guider", då? Då syns det väl klart och tydligt...?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hejsan Alla. Jag lika mycket som ni undrade var trådarna tog vägen. Var rädd att jag hade tagit bort dom med misstag, men efter ett tag så förstod jag att det inte kunde ha varit jag. Jag har inte, och ska inte "pilla" på gamla trådar.

Bara för att jag är en ny moderator i moddingforumet så tänker jag inte klampa in och ändra sådant som var innan "min tid".

Det är synd att reaktionerna blev häftiga och riktade mot mig direkt. Men samtidigt förstår jag er också. Jag hade inte velat att någon "ny mod" går in och tar bort, (bra topicar som jag tyckte i alla fall) då hade jag också blivit besviken.

Nu hoppas jag att jag kommer få en chans att bevisa att jag klarar av detta. Så nu drar vi ett streck över detta och kör igång igen. ;) Eller?.

Tack Hultenius för att du förklarade dig, blev rädd där ett tag att jag hade "pillat" bort trådarna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Guest CombatCraft90
Låter bättre, ja.

Ett sånt subforum skulle jag kunna tänka att vi fixar.

Skulle dock behövas lite SA-guider först eftersom det är dessa som är attraktiva (folk söker inte efter hur man moddar VC/GTA3 längre).

En grej jag stör mig på är att det finns en länk på www.gtamods.com som heter guider, men där finns inte en ända guide? Kanske skulle vara smart att få in guiderna dit.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...