Jump to content

Tack till GTAsajten


PanzerPanz
 Share

Recommended Posts

Ja tack så mycket för vinsten (slumpmässigt men ändå) har just skickat iväg mailet där valet av spel står jag klistrar in lite från just det mailet :

Ja och så till spelen, jag undrar om man kan välja Gudfadern, vilket jag inte tror då det ligger lite långt in i framtiden så att jag kan nog inte välja det men om det går så tar jag det på PC.

Om då inte Gudfadern går så tar jag SSX On Tour på PS2 då jag gillat alla andra SSX spel och det kommer i höst (kanske) och är nog lite långt in i framtiden också men man kan alltid fråga visst :huh:.

Då de spelen jag har föreslagit ovanför ligger rätt långt in i tiden så kanske det är lite osannolikt att kunna välja något av dem, så som sista val tar jag Battlefield 2 som PC version.

Dessa spel jag valt och ja Gudfadern och SSX vet jag faktiskt inte om jag kan få men försöka duger.

Tackar alla på hela GTAsajten (ALLA) och Hultenius som är så godhjärtad :lol:.

EDIT: För mycket "och" i paragrafen SSX ursäkta var bara så uppspelt :wub:....

Redigerad av PanzerPanz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis!

Antigen har man tur i spel, eller i kärlek.. :)

Jaja, tacka EA också, det är ju i grund och botten de som givit dig ett spel genom GTASajten :D

Utifrån det jag hört som Hultenius har sagt så kan EA ge ut ett gratis spel till GTASajten ungefär en gång i månaden!

Det kan ju vara ett reklamtrick också, att marknadsföra sina spel genom Sveriges Störta Community för gta-nördar.

Vi har ju underkategorier för "GTA-Liknande spel".

Då tycker kanske EA att Gudfadern kan passa bra som ett underforum i denna kategori?

Hap, jag skrapade ihop lite information jag hört i någon tråd..

Grattis igen!

Och igen.. :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...