Jump to content

Legendariska Hiphop-låtar


Spankdogg
 Share

Välj din favorit...  

49 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote; Annan

Coolio - Gangsta's Paradise, Down Low - Johnny B, Dr. Dre feat. Snoop Doggy Dog - Still D.R.E

edit: Glömde Innercircle - Bad Boys, fast när jag tänker efter så är det mer reagge :rolleyes:

Redigerad av Ace
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Tycker du borde tagit med NWA - Fuck the police, och NWA - Express yourself.

Valde faktiskt mellan de två låtarna och Straight Outta Compton! SOU drog dock längsta strået eftersom det var den som N.W.A slog igenom med och är mest klassisk. Eftersom det bara finns 15 platser så försökte jag också bara ta med en låt av en viss artist, för att göra plats åt andra artister.

För övrigt förvånad att Cortez inte röstade på 2pac :rolleyes::)

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Valde faktiskt mellan de två låtarna och Straight Outta Compton! SOU drog dock längsta strået eftersom det var den som N.W.A slog igenom med och är mest klassisk. Eftersom det bara finns 15 platser så försökte jag också bara ta med en låt av en viss artist, för att göra plats åt andra artister.

För övrigt förvånad att Cortez inte röstade på 2pac :);)

Jag har inte röstat än, tro inte nåt. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Jag har inte röstat än, tro inte nåt. rolleyes.gif
Dags att göra det snart eller? :rolleyes:

  För mycket gangsta rap? tongue.gif

Är det din åsikt eller är det en fråga? I vilket fall som helst så är det inte särskilt mycket gangsta-rap bland alternativen. Bara lagom :)

Redigerad av Spankdogg
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nuthin but a G Thang...

...fast egentligen är min favorit The Pharcyde - Passin Me By. Det är bara det att det är så tråkigt att rösta på "annan"...

Mest klassisk är dock Straight Outta Compton. Bäst av alternativen är nog CL Smooth's och Commons, om man räknar rent tekniskt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...