Jump to content

Körkort & Bilar


HK_47
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 118
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Grattis StellHell ;P. Eller hur är känslan att sätta sig i bilen SJÄLV och glida iväg, obeskrivbar?

Klarade mitt teoriprov på första försöket, uppkörningen likaså. Jag kör en Volvo v40 T4.

Fresta mig inte ännu mer :rolleyes: har 2 år kvar till körkort klarar inte av att vänta snart =/ lär ju lätt va en utav livets skönaste känslor(enligt mig)

Fräsh bil föresten :D hur har du råd att tanka den?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha ;P inte nog med att han får all negativ kritik på TPC, det sprider sig hit också... Azores 940, ny internet-plåga

All negativ kritik? Dem gillar inte att man har nummerplåt på spoilern eller nätgrill.

Sprider sig hit? Det får du nog utveckla lite grann.. Internet-plåga? Ignorera min bil så slipper du "plågan".

.sluta förstöra den  :D  släng dit grillen och köp nya plåtar o sätt på deras avsedda plats..

Varför sluta förstöra den? :rolleyes:

Jag har sagt det förr, jag säger det igen, jag väntar med att slänga på grill tills jag köpt turbogrill.. Varför nya plåtar? Duger bra de som sitter på..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

All negativ kritik? Dem gillar inte att man har nummerplåt på spoilern eller nätgrill.

Sprider sig hit?

Ja, negativ kritik... det är knappast nån som är positiv till nya grillen och plaseringen av nummerplåten. och ja, det spriter sig hit eftersom metan tog upp det här med :blink:

Anledningen till att du ska beställa nya plåtar är för att det gör väldigt mkt för helhetsintrycket. fräscha plåtar, och hela bilen ser fräschare ut

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, negativ kritik... det är knappast nån som är positiv till nya grillen och plaseringen av nummerplåten. och ja, det spriter sig hit eftersom metan tog upp det här med :blink:

Anledningen till att du ska beställa nya plåtar är för att det gör väldigt mkt för helhetsintrycket. fräscha plåtar, och hela bilen ser fräschare ut

Kul att det sprider sig. Tycker grillen ser för jävlig ut.

Nya plåtar står inte precis överst på inköpslistan, de jag har får duga ett tag till.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

.hehe, det säger väl sig självt..

fräscha nummerplåtar gör oerhört mycket för utseendet.. mycket mer än man i sin vildaste fantasi kan tänka sig.. kostar ju bara 60kr/st oxå..

Jo, men det får bli lite senare. Först och främst vill jag ha turbogrill. Nätgrillen jag har nu måste ju bort! Tycker nätgrillen är värre än nummerplåtarna..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det för bil?

BMW 730iA 1989

Stor kokainsläde som står och sover i garaget, har inte tagit ut den på 2 mån, batteriet är dött, sen så är försäkringskostnaderna hemska!

Men annars en fet bil att sladda runt i, lite motorsvag men helt ok

Det roliga med en sån bil är att de kostade multum som nya men idag går att fås till ett attraktivare pris, fast bilen blir ju inte sämre för det, den är ju fortfarande skitstor, samt lyxig!

Bilder

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har tröttnat på min sega golf nu och börjat fundera lite på en sån här: Toyota Celica

Pengarna har jag men vad tror ni? Kostar den mycket att äga, drar den mycket etc ??

Hmmm...

Det beror ju helt på motorstyrkan.

Vi har en Corolla -93 här hemma, och den drar bara 0,7-0,8 liter milen...

Den där tror jag inte KAN dra mer än 1 liter milen, kanske till o med drar lika lite som vår Corolla...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Fresta mig inte ännu mer :ermm:  har 2 år kvar till körkort klarar inte av att vänta snart =/ lär ju lätt va en utav livets skönaste känslor(enligt mig)

Fräsh bil föresten  ^_^ hur har du råd att tanka den?

Hur jag har råd?. Jag jobbar :lol:

Den dricker rätt bra, men det beror helt på hur man kör också.

Om du håller en hemlis så körde jag från Göteborg igår kväll kl 21.44 och var i Helsingborg norra 22.49

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...