Jump to content

Blondiner eller brunetter?


Starfaall___
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Spelar ingen roll ur sexuell synvinkel, tihi.

...brunetter vinner dock lättare "mitt hjärta". Mer sensuellt och mindre hardcore, eller vad man nu ska säga (ursäkta om det låter som om jag snackar om porrfilm; så är inte fallet).

Iallafall - Det spelar ingen roll för mig!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Brunetter all the way. Mörkt hår iaf., tycker blonda tjejer ser så...... ja. Inte fint iallafall.

Röd/orangehåriga tjejer däremot är :lol: . Fullt med fräknar i ansiktet och brandorange frissa... urk.

Thumbs up!

Jag tycker överlag att blonda tjejer är bitchigare än brunetter.

Och ett stort phett W0RD ang. rödtottar. HISH! ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mjo, Stalin var ju supersöt... riktigt bra person också, skickade KGB på varenda person som nämnde hans namn och "hund" i samma mening. Om det fanns en tävling kallad "Historiens mest paranoide och galne ledare" så skulle han vinna, även om Hitler deltagit. Den enda riktigt bra kommunistiske ledaren som stod fast vid sina ambitioner någorlunda var Lenin, och det var inte för intet som han varnade sina efterföljande för att inte låta Stalin ta makten när han dog. M'kay?

Kanske lite off-topic, ville bara ge herr pKz en liten historieläxa då han antingen inte vet ett skit om personen på sin avatar utan enbart valde honom för att sticka ut. Om så inte är fallet så vore det väldigt bra om du motiverade ditt val i till exempel ett PM. Bara för nyfikenhetes skull, givetvis.

Jaja, back to das ämne...

Ambitioner, äsch. Imperier faller nationer består, Lenin mördade fler än Tsaren redan första året. Fräsiga prickar dessa kommunister!

Fast lille Herr Himmler är ju för söt i sina runda gulliga glasögon.. Han ser ut som ett litet barn med många liv på sitt samvete!

Redigerad av Europén
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...