Jump to content

Blondiner eller brunetter?


Starfaall___
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 89
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Vilken söt bild du har på avatar, fast min är sötare.

OT: Fortfarande brunetter.

Ta inte illa upp men på bilden du har med din brud på så ser hon lite ut som en freak, jag säger inte att hon kanske gör det vanligt fall men bilden är skum.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men vafan!

liksom, vadå brunnet eller blondin, alla tycker la olika eller? det är ju sjukt, man bestämmer inte heller vem man gillar jag fattar att det är nu vad man gillar mest, men bara för jag gillar blondiner betyder det la fan inte att jag inte kan gilla brunneter???

tycker detta var en onödig tråd det var allt...

// Love Colan

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jag fattar att det är nu vad man gillar mest, men bara för jag gillar blondiner betyder det la fan inte att jag inte kan gilla brunneter???

Du fattade ju att frågan var vad man gillade mest, så vad är problemet?? klart som fan att du, precis som alla andra får gilla bägge

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vilken söt bild du har på avatar, fast min är sötare.

Mjo, Stalin var ju supersöt... riktigt bra person också, skickade KGB på varenda person som nämnde hans namn och "hund" i samma mening. Om det fanns en tävling kallad "Historiens mest paranoide och galne ledare" så skulle han vinna, även om Hitler deltagit. Den enda riktigt bra kommunistiske ledaren som stod fast vid sina ambitioner någorlunda var Lenin, och det var inte för intet som han varnade sina efterföljande för att inte låta Stalin ta makten när han dog. M'kay?

Kanske lite off-topic, ville bara ge herr pKz en liten historieläxa då han antingen inte vet ett skit om personen på sin avatar utan enbart valde honom för att sticka ut. Om så inte är fallet så vore det väldigt bra om du motiverade ditt val i till exempel ett PM. Bara för nyfikenhetes skull, givetvis.

Jaja, back to das ämne...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pssht, Herr Himmler är gulligare än lilla Dzugvillji.

Mr.Magic, You will never now! muhahhaa :rolleyes:

Detta är inget påhopp så tänkt inte ens tanken att bli helt galen och slänga ut en massa dumheter allihopa

men jag började fan garva (vet ej varför) när jag läste "You will never now! muhahhaa (du kommer aldrig få nu! muhahhaa

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ta inte illa upp men på bilden du har med din brud på så ser hon lite ut som en freak, jag säger inte att hon kanske gör det vanligt fall men bilden är skum.

Har liksom krymt bilden från en bakgrundsbild till en såndär liten, så inte undra på att hon ser ful ut. :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...