Jump to content

Hur går jorden under?


Jacker
 Share

Hur går jorden under?  

94 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 84
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Enligt Nostradamus så ska världen gå under om ett år. Det finns många andra teorier om att jorden ska gå under 2006 exempelvis Bibelkoden, men då jag inte tror att bibeln är en religös skrift mer än vad det är ett verktyg för att hålla de veka i schack, så kan man väl avfärda detta. Nostradamus är en annan femma dock. Jag tror nog inte världen går under nästa år, då han har haft fel tidigare, men vem vet? ^_^

Usch du skrämmer mig :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote: Krig

Tror faktiskt att vår jord i framtiden kommer se ut lite som i Fallout-spelen ^_^

Men, men.. Tror också på miljöförstöring. Sydamerikas alla regnskogar kommer ju vara skövlade år 2050 (Sågar ner en yta lika stor som Belgien varje år). Och det kommer leda till översvämningar m.m

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är det inte snack om att jorden kommer gå under p.g.a solen eller nått? å att alla ska bo på mars eller nån planet :teehee:. det är vad jag hört (w00t) fast om fflera 100 år, så det är lungt för oss här.

om ingen vflyttar upp på himmalya å sitter där å klunkar naturell yoghurt å lever i ett lakan som en buddist. (no offense dude).

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tror krig.

Tror kanppast mijöförstörelse kommer göra så att jorden går under. I Framtiden...kanske om 30 eller 40 år, så kommer mänskigheten komma på nått som gör så att man inte förstör mijön med avgas o sånt :P .

Redigerad av Mr Wise Guy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...