Jump to content

MTA..


Slippy
 Share

Recommended Posts

Skulle någon kunna hjälpa mig med MTA? när jag försöker connecta till en server så står det "ERROR: 'C:\Programs\Rockstar Games \Grand Theft Auto Vice City\Data\mtas.scm' could not be located. Please reinstall MTA or reset the game path (Options Tab -> Reset Game Path).

;I

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle någon kunna hjälpa mig med MTA? när jag försöker connecta till en server så står det "ERROR: 'C:\Programs\Rockstar Games \Grand Theft Auto Vice City\Data\mtas.scm' could not be located. Please reinstall MTA or reset the game path (Options Tab -> Reset Game Path).

;I

Prova att göra nåt av vad det står? :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Taget från mtavc.coms faq.

WARNING: MTA:VC, will NOT function alongside any other GTA:VC modifications. This includes custom made cars, textures, altered MTA files and such. Please use a clean GTA:VC installation in combination with MTA to play.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skriv i rätt forum, inte där det finns mer folk, flyttar denna.

händer det igen åker du på en varning

Ahem, MTA e inte bara till vc, den e till gta 3 oxo :P den här borde egentligen ligga i "Allmänt gta snack" eller va den heter

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ahem, MTA e inte bara till vc, den e till gta 3 oxo :P den här borde egentligen ligga i "Allmänt gta snack" eller va den heter

"C:\Programs\Rockstar Games \Grand Theft Auto Vice City\Data\mtas.scm"

Verkar som VC för mig, eller du kanske har döpt din gta3-mappt till Grand Theft Auto Vice City?

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

BAH!!! funkar inte.. en annan error nu.. "models\coll\generic.col" could not be located.. skulle någon kunna skicka den filen till mig? ;S

WARNING: MTA:VC, will NOT function alongside any other GTA:VC modifications. This includes custom made cars, textures, altered MTA files and such. Please use a clean GTA:VC installation in combination with MTA to play.

Installera om Vc eller ta bort alla moddar och lägg till originalfilerna.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

WARNING: MTA:VC, will NOT function alongside any other GTA:VC modifications. This includes custom made cars, textures, altered MTA files and such. Please use a clean GTA:VC installation in combination with MTA to play.

Installera om Vc eller ta bort alla moddar och lägg till originalfilerna.

Det va ju inte ens VC han hade verkar det som :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 1 year later...
Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...