Jump to content

GTA till Rev


darkjak
 Share

Ska du skaffa Revolution? Ska GTA komma till Rev?  

74 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Guest CombatCraft90
Eller vill du bara djäklas som den fyraåring du är?

När du skriver djäklas undrar man ju vem fyraåringen är... eller? >_<

Vote: Nej/Nej

Redigerad av CombatCraft90
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vote: Nej/Nej

GTA ska inte komma till barnkonsoller.

R* har ju själv sagt att Nintendo är för dålig för GTA serien

Great!

Konsolen har inte ens släppts, och det kallas redan barnkonsol!

Jag menade inte att trakaserea eller dissa nån, men det här är tänkt att vara en debatt, och i debatter berättar man varför man tycker som man gör, istället för att bara hålla på med att tjata om och om igen ATT man tycker som man gör!

Och förrseten läste jag det här på Gamesot:

GS: So do you think that's really going to ramp up more third-party support for Revolution? The fact that it's going to be easier to make games for than the Xbox 360 or PlayStation 3?

GH: Well, we hope it will and, in fact, it's really important to us. There's some games that we do extremely well, our game franchises obviously, but there are others that we don't do. I think if we look at the GameCube and say, "OK, what's one of the things we missed in this generation?" Well, we really didn't have the Grand Turismos or the Grand Theft Autos, so those are the things that the publishers with their particular expertise can really fill in the gaps on, and that's important to us.

Redigerad av darkjak
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skulle det vara ett GTA spel som samtidigt släpptes till t.ex. PC så ett lite svagare nej/nej. B)

Ja men jag frågade ju i mitt förra inlägg^^, varför du (och några andra) tycker så?? skämtar du eller försöker jäklas som darkjak sa?

tycker det skulle vara väldigt intressant att veta varför vissa resonerar så??

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skiter du i vilket så ska svaret va nej/ja!

Nej/nej betyder att du har en välmotiverad orsak till att vi som diggar Nintendo bör stå helt utan!

Nah, lutar mer åt Nej/nej. ;)

Kan väl motivera det med: Jag tycker inte att R* ska lägga ner tid på att utveckla GTA till Rev. Dom skall lägga ner mer tid på PC! :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...