Jump to content

San Andreas till PC


Recommended Posts

  • 3 weeks later...

Jag håller med stuffat, PC och XBox bilderna är säkert som det var på PS2. Det såg bra ut men i själva verket var det inte så bra.

Sedan kan man inte bara säga att PC kommer ha många mer funktioner, det kanske till och med har mindre funktioner.

Hoppas det floppar :teehee:

Redigerad av GTApimpfoolife
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag håller med stuffat, PC och XBox bilderna är säkert som det var på PS2. Det såg bra ut men i själva verket var det inte så bra.

Sedan kan man inte bara säga att PC kommer ha många mer funktioner, det kanske till och med har mindre funktioner.

Hoppas det floppar :teehee:

Bara för att din dator suger ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ska du skriva ngt så skriv ngt, strunta i det annars.

OnTopic: Själv tycker jag inte bilderna från PC och Xbox är jättehäftiga heller.

men det är väl typ en lite försmark :teehee:

Hm, vad har det med saken att göra?

Jag har inte tänkt skriva "ngt", vad betyder "ngt" förresten?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Japp det gör den faktist. :wub:

Nej men det verkar som att PC kommer vara myyycket bättre bara för att grafiken kommer vara lite vassare.

Men vem har sagt att själva spelkänslan kommer vara bättre?. Jag hoppas att det kommer vara bra för R* skull.

Men man behöver inte ta allt för givet.

Men jag tänker också såhär att det är ganska mycket goare upplösning på en datorskärm än vad det är på en TV. Dessutom så när jag har spelat på ps2 kan jag inte sluta störa mig på att draw-distance är så kort, man hinner ju inte reagera innan man flyger in i en bil :(

Spelkänslan är väl lite skillnad för det är en mus istället för en kontroll..

Hoppas också att det är gott för R* skull, vill ju se fler liknande spel i framtiden -_-

Edit: Någon som har spelat True Crime: streets of LA på PC? då förstår ni hur illa det kan gå när man portar ett spel direkt från PS2 till PC.

Redigerad av stuffat
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Edit: Någon som har spelat True Crime: streets of LA på PC? då förstår ni hur illa det kan gå när man portar ett spel direkt från PS2 till PC.

Ja, jag har spelat True Crime: Streets of LA och håller med dig fullständigt på det påståendet. Det var inte anpassat för PC!

Men det har inte med saken att göra..

Har du kanske inte spelat GTA Vice City? Hade du iosåf problem med det? Nej, förmodligen inte. Och jag tror inte att Rockstar gör sämmre styrkontroller till San Andreas på PC än Vice City! :shifty:

^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...