Weener Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Shaun of the dead, Scary Movie, Johhny English och en asbra parodi-Robin Hood fillm, Men in tights var det den hette va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Shaun of the dead! den äger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Foo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Space Balls Jonny English Austin Powers - Gold Member Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Är UnderCoverBrother är Parodi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Kung pow, lite parodier här och var. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Hot Shots! 1 & 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Astin Powers Kung Pow Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geten123 Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Det våras för rymden är ju skitrolig ju. Parodi på Star Wars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Space balls! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 en asbra parodi-Robin Hood fillm, Men in tights var det den hette va? Ja. Kolla min post på första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Typ, Johnny English (tror den heter så) Space Balls Airplane <-- Ifall du inte sett den bör du titta på den, rekommenderar den enormt! Jag hade kramp i käken efter att ha sett den, seriöst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mahalo Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 The Penetrator... eller Juranal Park, det vill säga om dem kan räknas in i den kategorin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) Många av Mel Brooks filmer (Det våras för...) är underbara. Själv tycker jag Spaceballs (Det våras för rymden) är i töntigaste laget, men det var länge sen jag såg den. Men bäst är nog ändå Top Secret, även om både Austin Powers (Främst 2:an; The Spy Who Shagged Me), Den Nakna Pistolen, Spy Hard, Kung Pow, Titta Vi Flyger och Hot Shots är jävligt bra... Redigerad 1 maj, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 The Penetrator... eller Juranal Park, det vill säga om dem kan räknas in i den kategorin Haha! Porrfilmsparodier är underbara. Austin Prowlers tex. Klockren film.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 (redigerad) Hot Shots-filmerna Scary Movie-filmerna =Helsköna parodier Hot Shots! 1 & 2 Respekt! vad är 2:an parodi på för film? (Kalla mig inte n00b för en sån fråga, HS2 är väl parodi på nån film eftersom 1:an är det) Redigerad 2 maj, 2005 av valle-balle Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 maj, 2005 Hot Shots-filmerna Scary Movie-filmerna =Helsköna parodier Respekt! vad är 2:an parodi på för film? (Kalla mig inte n00b för en sån fråga, HS2 är väl parodi på nån film eftersom 1:an är det) 1:an är väll mestadels parodi på Top Gun och 2:an är väll mest Rambo. Jag tycker 2:an är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Men in white Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 1:an är väll mestadels parodi på Top Gun och 2:an är väll mest Rambo. Jag tycker 2:an är bäst! (:!!! Samma här, fast har bara sett 2an (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NiKe-eKiN Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ja tycker om #Det vårdas för rymden"=parodi av star wars Och ja gillar alla "Det vårdas för" filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ebeeto Skrivet 14 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 maj, 2005 Ja tycker om #Det vårdas för rymden"=parodi av star wars Och ja gillar alla "Det vårdas för" filmer Du kanske tänker på "Det våras"-filmerna? Space Balls på engelska. Vårdas... He he... Ja, se ungar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts