Jump to content

detta kommer ni att gilla.....


tommy vercetti
 Share

Recommended Posts

När jag skulle göra det sista uppdraget på filmstudion så körda in med min PCJ 600 oi hissen men heltplötsligt började den köra up mot väggen poch körde omkull den gamla tanten och sen backade den ut när jag komm upp

Det har jag också varit med om, två ggr på rad! Han kör över tanten och killen och välter och klänger på väggarna och när han ska ut fortsätter han ett tag och sen teleporteras han ut ur hissen :angry:

Redigerad av Stoffe
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det har jag också varit med om, två ggr på rad! Han kör över tanten och killen och välter och klänger på väggarna och när han ska ut fortsätter han ett tag och sen teleporteras han ut ur hissen :D

Samma sa´k hände mig, fast jag snodde en motorcykel som det satt 2 på och den bakre killen satt kvar och gasade och bromsade lite då och då. I hissen fick motorcykeln fnatt och började åka upp på väggarna oc sånt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag hittade något kul!

Jag såg en polis som sprang efter en "skurk". Jag följde efter lite för att se vad som händer. Polisen kom närmare skurken och just när polise skulle ta fast skurken så slog jag till polisen med golfklubban och fick ($50 Civilian help)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När jag hade sålt 97 glassar kom SWAT så jag var tvungen att köra någonstans för att inte bli "Bustet" så jag hann köra iväg c.a 500 m. Sedan stannade biden men ljudet fortsatte.

Jad var tvungen att starta om spelet och "Loada" och dela ut alla glassar igen!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...