Jump to content

Olagligt 2


Gäst
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 305
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja har åkt moppe inann ja var 15, smällt rutor,tänt eld på brevlådor och sprängt dom, vält massa såna här toaletter som e som utedass fast dom är plastiga, såna man har på konserter och sånt.Snattat en massa saker. klottra en massa saker. Men håller inte på med sånt längre. ^_^ och ja har aldrig åkt fast. :P

Redigerad av Reve
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja har åkt moppe inann ja var 15, smällt rutor,tänt eld på brevlådor och sprängt dom, vält massa såna här toaletter som e som utedass fast dom är plastiga, såna man har på konserter och sånt.Snattat en massa saker. klottra en massa saker. Men håller inte på med sånt längre. -_- och ja har aldrig åkt fast. :P

Ojj vad man ska vara glad.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varit berusdad, om det är n u olagligt ninnan man är arton. Sen nedlanding av musik ojc film...

Bara för du var berusad när du skrev det där behöver du inte lägga in ett stavfel i varenda ord för vi ska tro dig. Jag har också suttit vid datorn full efter fester, och inte ser det ut som en treårings verk för det. Visst det tar lite längre tid och man klickar fel ibland, men du kan ju fortfarande läsa det du har skrivit och rätta det. Om du inte bara kom hit i gårkväll för att vara cool och visa att du dricker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Bara för du var berusad när du skrev det där behöver du inte lägga in ett stavfel i varenda ord för vi ska tro dig. Jag har också suttit vid datorn full efter fester, och inte ser det ut som en treårings verk för det. Visst det tar lite längre tid och man klickar fel ibland, men du kan ju fortfarande läsa det du har skrivit och rätta det. Om du inte bara kom hit i gårkväll för att vara cool och visa att du dricker.

Jag hade lite brottom när jag skrev det där... Vi skulle iväg och spela poker, det var därför. För jag ser inte det coola med att dricka alkohol,utan det är en kul grej.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför just en "neger"?

Ja, om du vore våldtagare så skulle du väl hellre ta på Gwen Stefani än honom?

Liksom, att gå på en sån där liten försvarslös tjej. Går inte och förklara med ord. Men dom kan väl iaf försöka våldta 50cent istället. ;)

gwenstefaniposterswhite_589314_0.jpg

50cent_200x250_589314_1.jpg

Choose!

Redigerad av pKz
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...