Jump to content

Audi S2


Urkas
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Glöm inte att.. eh... ja... kanske är jag som inte ska glömma bort bilen helt. Fast jag gör lite grejer med den lite då o då. Men iaf, jag har inte sett nån RS2a med kromade backspeglar. Visa mig gärna en bild på en RS2a med cromade backspeglar (orginal).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Glöm inte att RS- modellerna har chromade bakspeglar B)

Dom nyare S-modellerna har aluminium-backspeglar, antagligen därför du tror att den har det.

Edit: Troligen den snyggaste modellerade bilen jag har sett, snyggt ;P

Edit2: Vad är det för program du använder?

Redigerad av T2k4
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

T2k4: Tackar så mycket!

Jag använder Truespace3d för att modellera. För att sen få in den i spelet så kommer jag använda Zmodeler.

Och den kommer nog bara komma till SA tror jag. Fast när det sker vet man inte då jag är seg på att göra nåt på det. Fast nån liten uppdatering kan ni nog få se snart...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...

DAMN HOT!!! I vilket program gör man sånt här? sugen på att lära mig :shifty::D än så länge har jag bara stylat bilar i adobe byt kjolar o stylat dom helt enkelt med fin lack etc.

Om du nu skulle börja på en ny bil så kanske en utmaning skulle vara att göra en egen.. alltså inte ngn som finns.. det skulle vara fränt.. vem vet.. en dag kanske den blir verklighet :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...