Jump to content

Audi S2


Urkas
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Motorbåtar till gta är ännu tråkigare än Volvosar tycker jag faktiskt. ^_^

Men liten update:

Fortfarande en bit kvar alltså.

O så tänkte jag visa hur fin huvud-texturen är för dom som vill se sånt:

(All den där junktexten är för att ingen ska få för sig att sno nåt. ;))

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ny bil lär jag börja med så småning om skulle jag tro. En Audi Quattro eller kanske en nya Corvette. Eller möjligtvis nån annan skojig bil som jag kan komma på.

Grim: Tack som vanligt. :shifty:

Men texturerna har jag gjort helt själv. På huvudtexturen har jag gjort allt i photoshop, förutom alla lampor som jag har använt från foton. Texturerna innuti bilen har jag fottat ifrån med egen bil.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men texturerna har jag gjort helt själv. På huvudtexturen har jag gjort allt i photoshop, förutom alla lampor som jag har använt från foton. Texturerna innuti bilen har jag fottat ifrån med egen bil.

Hur gör du texturerna??? har sökt på google efter en guide men hittar ingen. eller du kanske har hållt på med det länge och har lärt dig själv.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur gör du texturerna??? har sökt på google efter en guide men hittar ingen. eller du kanske har hållt på med det länge och har lärt dig själv.

Jag har hållt på med photoshop i över tio år iaf. Och 3d i 7-8 år kanske. Så jag har lärt mig med tiden ja. Och då till 99% utan guider. Så det har väl tagit en stund att lära sig.

Så det går inte på en dag att lära sig iaf (som vissa här verkar tro ibland tyvärr).

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...