Jump to content

Audi S2


Urkas
 Share

Recommended Posts

Här är nåt jag har hållit på med ett jävla tag nu. Men efter jag såg eran diskution om vilken av Volvo 240 och Audi S2 som var bäst så bestämde jag mig att jag skulle visa det jag gjort hittils. Så jaja, bilder:

Vanlig 80 Coupé (min irl-bil):

S2:

RS2 (Evo-vinge på också):

Krockad!

Fälgarna till min irl-bil. Dock är dom här lite större än mina.

Alla tre:

Wire-frame!

Polycounten tycker jag ni kan få gissa lite på, bara för skojs skull lixom. Gissa även textur-storleken om ni tycker det är intressant.

Om ni ska qoutea det här, gör helst det utan bilderna. Blir så jävla mycket annars.

Edit: La in en till bild.

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 74
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tackar så mycket för kommentarerna!

Meeen bilen kommer inte komma upp på GTA mods på ett tag. Har fortfarande massor med inredning kvar att göra.

Fast ingen verkade tydligen orka gissa på polycounten. Så jag kan väl säga att det är 2590 polysar på själva bilen. Iofs kanske 100 mer på RS2an. Och sen är det 572 på varje hjul. Så sammanlagt är det 4878 polysar.

Texturerna jag använt är först o främst en på 512x512. Det är alltså till själva bilen. Sen har jag två stycken som är 256x256. Det är en till motorn och en till hjulen. Lär bli en till som är 256x256. Och det är till inredningen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tackar så mycket för kommentarerna!

Meeen bilen kommer inte komma upp på GTA mods på ett tag. Har fortfarande massor med inredning kvar att göra.

Fast ingen verkade tydligen orka gissa på polycounten. Så jag kan väl säga att det är 2590 polysar på själva bilen. Iofs kanske 100 mer på RS2an. Och sen är det 572 på varje hjul. Så sammanlagt är det 4878 polysar.

Texturerna jag använt är först o främst en på 512x512. Det är alltså till själva bilen. Sen har jag två stycken som är 256x256. Det är en till motorn och en till hjulen. Lär bli en till som är 256x256. Och det är till inredningen.

Asså urkas adda mig på msn please vi måste snacka min msn är mazter__cola@hotmail.com

Ps. rs2 ska vell ha rs2 grillen blir lite sportigare då =)=)

Redigerad av madin
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varför inte göra RS-2:an RS-Blå ?

Färgkåden på den (om man ska köpa färg på mekonomen etc.) är Z5M.

Men dom blev jävligt snygga!

Tackar!

Men mjo, en RS-blå version blir det också. Är ju ett måste. Fast jag tycker bara det ser tuffare ut med svart. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...