Jump to content

BUGG!


 Share

Recommended Posts

Upptäckte buggen för väldigt länge sedan men nu ska jag skriva om den.

Någon annan har förmodligen redan gjord det men det skiter jag i.

Man kan springa omkring utan huvud.

Om man kör 2player vid ett utav ställerna som är gjorda för 2 player spelande ska man ha en katana.

Den spelaren som är player 2 ska hugga huvudet av player 1.

Det står då mission failed och man avslutar 2 player spelandet.

player 1 spawnar då utan huvud.

Byt kläder så får man huvet tillbaka.

Redigerad av kebabkurt
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gammalt. Men jag tror inte det är någon bugg, jag tror det är ett easter egg av Rockstar.

Det är inte så att de släppte spelet lite FÖR hastigt? Jag menar.. halva San Andreas är ju en stor bugg.

Eastereggs ska innehålla något sorts meddelande. Antingen om teamet eller nån liten hälsning av nått slag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är inte så att de släppte spelet lite FÖR hastigt? Jag menar.. halva San Andreas är ju en stor bugg.

Eastereggs ska innehålla något sorts meddelande. Antingen om teamet eller nån liten hälsning av nått slag.

Jo, det stämmer säkert. Jag tänkte först säga att påskägget i Vice City, att det inte stämde med vad du sa.. Fel..

Sen "No eastereggs up here!" på bron i SA. Fel där också ;)

Men lemmings är inget meddelande och handlar inte om R*... Snarare DMA.

Hm.... UFO! Stämmer inte med det du sa. iallafall om ingen i R* är ett ufo :shifty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo, det stämmer säkert. Jag tänkte först säga att påskägget i Vice City, att det inte stämde med vad du sa.. Fel..

Sen "No eastereggs up here!" på bron i SA. Fel där också ;)

Men lemmings är inget meddelande och handlar inte om R*... Snarare DMA.

Hm.... UFO! Stämmer inte med det du sa. iallafall om ingen i R* är ett ufo :P

Rockstar Games hette DMA förut. Sen delade de upp sig i olika små systerföretag som Rockstar North osv.

"No eastereggs up here" är visst det ett meddelande. Jag vet dock inte grejerna i Vice City för det har jag inte ens klarat av hela.

Lemmings-grejen är också ett meddelande. Det behöver inte vara skrivet, men det ger spelarna en liten hint om att samma killar var med och gjorde Lemmings.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...