Jump to content

Ta bort vapen från menyn


emo
 Share

Recommended Posts

Finns det någon möjlighet att ta bort vapen från menyn uppe i högra hörnet... jag råkade ta knoggärnet (stavning) och sparade men jag anser att det inte är gangsta att ha knoggärn så jag vill inte ha dem, jag har hundra procent med alla flickvänner så det är ingen idé att ta livet av sig eller åka fasst för jag hamnar ändå ut med alla vapen... :'(

HELP!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Finns det någon möjlighet att ta bort vapen från menyn uppe i högra hörnet... jag råkade ta knoggärnet (stavning) och sparade men jag anser att det inte är gangsta att ha knoggärn så jag vill inte ha dem, jag har hundra procent med alla flickvänner så det är ingen idé att ta livet av sig eller åka fasst för jag hamnar ändå ut med alla vapen... :'(

HELP!

Knogjärn kan vara lite svårt att få bort, men om man vill ha bort vapen är det bara att ta slut på skotten.

Om man inte har 100% förståss

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det konstiga för mig är att om jag dör/åker fast så kommer jag ändå ut med alla mina vapen. (Har inte 100% med nån av flickvännerna)

Knogjärn kan vara lite svårt att få bort, men om man vill ha bort vapen är det bara att ta slut på skotten.

Lite svårt att ta slut på skotten med ett knogjärn :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Knogjärn kan vara lite svårt att få bort, men om man vill ha bort vapen är det bara att ta slut på skotten.

Om man inte har 100% förståss

Jo jag vet men det är lite svårt att slösa skott på ett knogjärn ^_^ ... iofs så spelar det ingen roll jag kan lika gärna göra vapenfusken eftersom jag redan gjort jetpackfusket när jag lekte runt lite men så råkade jag sprara så... men ändå det känns lite ruttet när det står i statsen att jag då använt två fusk :wub:

Redigerad av emo
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo jag vet men det är lite svårt att slösa skott på ett knogjärn :) ... iofs så spelar det ingen roll jag kan lika gärna göra vapenfusken eftersom jag redan gjort jetpackfusket när jag lekte runt lite men så råkade jag sprara så... men ändå det känns lite ruttet när det står i statsen att jag då använt två fusk :rolleyes:

Oj jag skrev lite fel, jag menade att man får bort vapnet om man slösar skott.

Men det går ju inte med knogjärn :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...