Jump to content

Är du cool?


david_
 Share

Är du cool?  

78 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Känner på mig att Cortez kommer bli bannad en dag! ^_^

Och Cortez i VC var ju ingen hip-hopare, varför har du döpt dig efter honom? B) Hitta på nåt eget gangsta- smeknamn och byt till det! ;)

Cortez är ett spanskt namn, och mina föräldrar träffades i just Spanien, båda på semester. Så det är mer en hyllning till mig och mina föräldrar, det här namnet.

Men jag har haft funderingar på att byta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 62
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Populära dagar

Toppbidragare

Cortez är ett spanskt namn, och mina föräldrar träffades i just Spanien, båda på semester. Så det är mer en hyllning till mig och mina föräldrar, det här namnet.

Men jag har haft funderingar på att byta.

Haha, ja dom känner sig nog hedrade. B)

Dessutom så kan han väl tycka Cortez är grym även fast han är hiphopare?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vote:Nej, nu måste jag gå och leka med lego

Silken kukmätar tävling B)

Nje inte en riktig kukmätartråd... Eftersom att det är en poll. Om det varit så att topicen skulle varit "Vem är coolast på GTASajten?" och alla skulle säga att dom är coolare än någon annan för att den hade fler JL tröjor t.ex. så skulle det ha varit en kukmätartråd

äeg, äeg, äeg, känn dig besegrad två gånger nu ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nje inte en riktig kukmätartråd... Eftersom att det är en poll. Om det varit så att topicen skulle varit "Vem är coolast på GTASajten?" och alla skulle säga att dom är coolare än någon annan för att den hade fler JL tröjor t.ex. så skulle det ha varit en kukmätartråd

äeg, äeg, äeg, känn dig besegrad två gånger nu ;)

Jag har aldrig fattat det coola med JL-tröjor... :blink: Förlåt alla JL-are med jag tycker dom är rätt fula....tröjorna alltså...ehmm!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...