Jump to content

Adidas Tuscany Black/White


Arman
 Share

Recommended Posts

Grattis till ett par fjortisskor !

Sen när gjorde skor så att man blev fjortis. Visserligen vet jag inte varför han köpte skorna. Du har visserligen rätt att han kan betraktas som fjortis om han köpta skorna bara för att alla andra har gjort det. Om han köpte skorna av egen vilja och ingen annans så ska han inte betraktas som fjortis.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sen när gjorde skor så att man blev fjortis. Visserligen vet jag inte varför han köpte skorna. Du har visserligen rätt att han kan betraktas som fjortis om han köpta skorna bara för att alla andra har gjort det. Om han köpte skorna av egen vilja och ingen annans så ska han inte betraktas som fjortis.

Enligt dig , som vet ve, han är.

Men om någon ser han på stan så tänker dom säkert :

Titta silken fjortis ! alla fjortisar har sånna skor !

:lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Enligt dig , som vet ve, han är.

Men om någon ser han på stan så tänker dom säkert :

Titta silken fjortis ! alla fjortisar har sånna skor !

;)

Jag tror inga svarthåriga kan vara fjortisar sörru... :lol: Med tanke på att jag är svarthårig och som har föräldrar med utländsk bakgrund... ;)

Redigerad av Arman
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ååå F1-skor :rolleyes: Måste jag ju ha! Har utslitna nike just nu...[skryt]och mina 1500kr vattentäta ecco känglor[/skryt].

Om du vill ha "riktiga" F1-skor så köp Pumas röda Ferrari-skor med Ferraris logga på kanten... skorna är testversioner och kostar 1000 kr...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...