Jump to content

Flygskolan


 Share

Recommended Posts

Jo, nu är det såhär, jag har suttit fast på flygskolan aslänge nu, och jag vill gärna komma vidare. Jag har inte försökt på länge för jag har tröttnat, så har nån något tips?

Jag är fast där man ska flyga i en halvcirkel och sen landa, jag gör precis som instruktionerna säger men jag får alltid för lite B)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"Det blir lättare om du har svårt för en grej"?... Jag har själv fastnat på ett flygplansuppdrag, när man ska flyga lågt. hatar det uppdraget över allt annat. har inte klarat det på sisådär... ett par månader.

Du menar säkert uppdraget N.O.E.

Där ska du åka rakt västerut tills du kommer över havet, sen ska du ta dig till platsen genom att åka över vattnet, blir mycket enklare då du kan flyga mycket lågt utan hinder, ta sen bara samma väg tillbaka.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo "fuska" sig in kan man men vill du komma vidare i spelet måste du "tyvärr" fixa flygskolan

De e bara åka till flygplatsen sen ställa en bil vid väggen av den lilla "tullen"

hoppa up på bilen sen på taket och sen hoppa över staketet...

sen kan man bara ta ett fkygplan och åka ett tag sen höjs "Flying skil" då kan du gå in i alla flygplaser. :wacko:

vet inte om du mena att de va ett "Fusk" eller inte men.. ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

De e bara åka till flygplatsen sen ställa en bil vid väggen av den lilla "tullen"

hoppa up på bilen sen på taket och sen hoppa över staketet...

sen kan man bara ta ett fkygplan och åka ett tag sen höjs "Flying skil" då kan du gå in i alla flygplaser. :wacko:

vet inte om du mena att de va ett "Fusk" eller inte men.. ^^

Men har man inte flyglicensen så är flygplanen låsta.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Kommer ihåg första gången jag skulle flyga med en ps2kontroll, kunde knappt lyfta. :wacko: För San Andreas var faktiskt det första spelet till ps2 för mig. Satt och skrek svordomar och så, och 1-2 dagar efteråt klarade jag det.

Jo det tar ett tag att lära sig kontrollerna!

Tyvärr är det olika för olika spel fast samma shanger (stavning?)

Jag menar tex silent hill 1 och 2 har olika styrningar! Störigt!

Men grejen är att hur han än tar sig in o flyger för att höja sina skills så måste flygskolan klaras för att komma vidare...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...