Jump to content

Hur tar du dig helst frammåt?


Hur tar du dig HELST frammåt när du ska nånstans?  

135 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Inlägg 61
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Kör bil! Helst min merca w124.

Vad kör du själv för bil/bilar?

Och i SA blir det Remington som gäller  >_<

Haha, bra att du frågade 7.2, det var faktist en bra fråga..

Just nu, helst Slamvan, vill hitta den så jag kan modda om den, fast min FINA Uranus som jag moddat är nog älskling just nu

Flyger jag så hoppar jag också fallskärm när jag ska av, är det öppet område så skonar jag flygplanet. Flyger helst Stuntplane ^_^

post-31-1110065797_thumb.jpg

Redigerad av Buffus
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Haha, bra att du frågade 7.2, det var faktist en bra fråga..

Just nu, helst Slamvan, vill hitta den så jag kan modda om den, fast min FINA Uranus som jag moddat är nog älskling just nu

Ja din fina Uranus är inte helt fel. Slamvan är allas favorit när de kommer till mig och lirar, fixa bara lite lowriders eller pickis och kör omkring, så ska nog The Slamvan dyka upp.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man tackar ^^.

Och när det gäller 2 hjul 7.2. Va kör du då?

Ja vafan man vill ju att det ska smattra/mullra litegrann när man åker, så Freeway är väl ett alternativ. Favoriten finns ju ändå i VC, choppern om jag nu inte minns helt fel haha...

Och så är det ju kul att åka snabbt med alla sporthojar osv men överlag så händer det mer om man åker mc.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja vafan man vill ju att det ska smattra/mullra litegrann när man åker, så Freeway är väl ett alternativ. Favoriten finns ju ändå i VC, choppern om jag nu inte minns helt fel haha...

Och så är det ju kul att åka snabbt med alla sporthojar osv men överlag så händer det mer om man åker mc.

Freeway har jag lessnat på >_<.

Sanchez helst, för den gillade jag minst. gärna röd

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Freeway har jag lessnat på >_<.

Sanchez helst, för den gillade jag minst. gärna röd

Ok Sanchez är jävligt fin, speciellt om den är blå. Quad är ju också rolig att köra. Fordon som man inte kört så mkt ter sig ju också rätt speciella när man väl får köra dem.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ok Sanchez är jävligt fin, speciellt om den är blå. Quad är ju också rolig att köra. Fordon som man inte kört så mkt ter sig ju också rätt speciella när man väl får köra dem.

Exakt, fordon man mindre gärna vill köra, blir roliga senare.

Kom just ihåg Bandito >_<

föresten, 7.2, har du MSN?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...