Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har alldrig åkt dit, men de olagliga saker jag gjort är olovlig körning (bil, moppe, lastbil och traktor)

kört moppe utan lysen

körde min epa efter en liten skogsväg i typ 80 km/h och ser ett par bil lyktor och tänkte "bara nån nörd" sen ser kag blå lysen börjar blinka och sen slockna, he he, det var en polis, men han stannade mig alldrig :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oujj.. var ska man börja.

snattat

stulit

brutit mig in i husvagn

eldat upp huvagn

brutit mig in i bil

olaglig körning av moped

förtärt alkohol på allmän plats

köpt ut alkohol

köpt ut tobak

krossat flera av skolans fönster

försök av mordbrand

kastat sten på bilar från bro

burit kniv på allmän plats

misshandel

Grov Skadegörelse

Upphovsrättsbrott som fan :ermm:

Skolkning som fan :)

det jag kommer på tills vidare har gjort en massa andra grejjer också som tyvär är för grovt för att skrivas här.

btw; jag är 15 år.

Redigerad av Stian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har då en kompis som e rätt puckad. Han tog med sig en mjukluftspistol till en vandring vi hade i början av 7an ( vi går i 7an nu ) och när han och hans kompisar skulle bygga tält så var det en lärare där och han siktade mot sin polares huvud.. han fick prick i registret HAHHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAAHHAHAHAHAHAHAHA

Jag har gjort ett par olagliga grejer men jag vill göra en riktigt farlig sak inom det här året:

I omklädningsrummen vi har bredvid idrottshallen så finns det några lappar där det står om att om man vandaliserar blir man anmäld och får betala skadestånd, en gång drog en kille i nian ner en av dessa lappar, han fick gå till rektorn och skit..Jag vill dra ner en sån lapp..=D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Oujj.. var ska man börja.

snattat

stulit

brutit mig in i husvagn

eldat upp huvagn

brutit mig in i bil

olaglig körning av moped

förtärt alkohol på allmän plats

köpt ut alkohol

köpt ut tobak

krossat flera av skolans fönster

försök av mordbrand

kastat sten på bilar från bro

burit kniv på allmän plats

misshandel

Grov Skadegörelse

Upphovsrättsbrott som fan :)

Skolkning som fan :P

det jag kommer på tills vidare har gjort en massa andra grejjer också som tyvär är för grovt för att skrivas här.

btw; jag är 15 år.

Stämmer allt det där så måste du ha något psykiskt fel.

Och visst, det är inget fel i att ha psykiska fel, det är ju inte ditt fel att du har det om man säger så.

Lider med dig... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer allt det där så måste du ha något psykiskt fel.

Och visst, det är inget fel i att ha psykiska fel, det är ju inte ditt fel att du har det om man säger så.

Lider med dig... :ermm:

Dags för mig att förklara mig.

Jag vet att det är sjukt. Eller jag ser att det är sjukt nu när jag läser det men hade du varit en av mina polare så tror jag inte att du skulle ta det så "hårt". Och nej jag har inga psykiska problem alls, tror jag. Det ligger en massa konstiga historier runt allt och om du pallar så kan jag dra den med "brutit mig in i en bil". Och självklart så har jag inte gjort något av dethär själv, det är alltid minst två av polarna med (så att man har någon att skylla på) Allt som jag skrivit upp har utspelats under två år förutom misshandeln och snattningen som hände när jag var cirka 13 år.

Tro inte att jag inte ångrar det jag har gjort, jag har inte gjort något aldeles för olagligt på ett halvår förutom en smällare inne i skolan.

Toppe, jag tog inte illa upp så posten behöver inte raderas ;D

Redigerad av Stian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Borde inte det där klassas som påhopp, du som är så duktig på sånt?

Varför skulle det vara ett påhopp?

Jag sa bara att han borde ha psykiska fel om han har begått alla dom där brotten, ingen normal människa gör sådant.

Stian: Du är alltså en mördare, om jag förstått detta rätt? Du har försökt döda en person genom att elda upp honom, visst?

Psykiskt? Svar ja.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stian: Du är alltså en mördare, om jag förstått detta rätt? Du har försökt döda en person genom att elda upp honom, visst?

Jag tror att försök till mordbrand redan har förklarats här i tråden. FÖRSÖK till mordbrand och innan jag gjorde det så hade jag ingen aning om vilka konsekvenser det hade, det var bara en kul grejj.. Smällare inne i skolan. Enligt polisen så kunde något ha tagit fyr + att det brann lite av smällaren. Därför FÖRSÖK till mordbrand.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Stämmer allt det där så måste du ha något psykiskt fel.

Och visst, det är inget fel i att ha psykiska fel, det är ju inte ditt fel att du har det om man säger så.

Lider med dig... :ermm:

Om jag fattar det där rätt så har du också psykiska problem... Eller vad menar du annars med "Jag lider med dig"? ^_^

Oj, får jag en varning nu? :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Återigen skrev jag att han måste (borde) ha psykiska problem om han har begått dom där brotten, inte att han till 100% har psykiska problem.

Men om jag skriver att du måste (borde) ha en minimalt liten schlong, och inte att du 100% har liten schlong, då är det fanimig ett påhopp oavsett.

Varför hänga upp sig på det överhuvudtaget?

För att du delade ut varningar och hybernatade folk till höger och vänster förut, glömt det? Och nu sitter du själv och skriver saker till folk som är värre.

Men visst, vill du vara så trångsynt så fine by me. Jag tänker gå på muggen.

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Om jag fattar det där rätt så har du också psykiska problem... Eller vad menar du annars med "Jag lider med dig"? :ermm:

Oj, får jag en varning nu? :rolleyes:

Nej? Om man lider med någon har man medkännande. Om t.ex någon av dina vänner dör kan jag säga att jag lider med dig, alltså att jag bryr mig ungefär.

Stian: Dåså. Tolkade din första förklaring som om mordbrand var något jättekul ungefär. Förlåt, my mistake.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men om jag skriver att du måste (borde) ha en minimalt liten schlong, och inte att du 100% har liten schlong, då är det fanimig ett påhopp oavsett.

För att du delade ut varningar och hybernatade folk till höger och vänster förut, glömt det? Och nu sitter du själv och skriver saker till folk som är värre.

Men visst, vill du vara så trångsynt så fine by me. Jag tänker gå på muggen.

Det var väl mig han "hoppade på" endå. Och jag har sagt att det var lugnt..

tig nu :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...