Jump to content

Olagligt


berit
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 492
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Ja snattade lite for men har alldrig akt fast, jag gick typ i logstadiet.

Sen i fyran sa rev man ut sidor ur porrtidningar och tog :lol:

men jag har inte gjort nagot olagligt pa lenge nu.

Har du svårt och stava eller har du bara råkat aktivera någon funktion på ditt tangentbord så du inte kan skriva å, ä och ö? ;)

Men men, har väl hänt att man gjort några småsaker. Men tror inte något speciellt allvarligt men. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köra bil över hastighetsbegränsningen gör man ju varje dag. Har tillomed blivit stoppad av snuten när jag körde 110 på en 90 väg mitt i natten. Lite överdrivet tycker jag... Av snuten alltså. ;)

Nångång har man legat i 200 nästan hela vägen mellan Uppsala och Stockholm. Gick rätt snabbt o köra.

Men sen tycker jag att det är konstigt att nästan alla här har snattat. Skulle aldrig kunna tänka mig att göra det. Det är ju stöld ju!

Men sen har man ju iofs gjort en hel del olaga intrång. Iofs inte på ställen som folk bryr sig om. UE är skoj iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Köra bil över hastighetsbegränsningen gör man ju varje dag. Har tillomed blivit stoppad av snuten när jag körde 110 på en 90 väg mitt i natten. Lite överdrivet tycker jag... Av snuten alltså. :lol:

Nångång har man legat i 200 nästan hela vägen mellan Uppsala och Stockholm. Gick rätt snabbt o köra.

Men sen tycker jag att det är konstigt att nästan alla här har snattat. Skulle aldrig kunna tänka mig att göra det. Det är ju stöld ju!

Men sen har man ju iofs gjort en hel del olaga intrång. Iofs inte på ställen som folk bryr sig om. UE är skoj iaf...

Neee.

Jag hörde på radion för ett tag sen att det var snatteri ända upp till begränsningen 800 kr. Då räknas det som stöld ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Olagligt... hmm.

Olaga intrång/vandalisering, men vi gav kärringen som kom på oss (hon bodde tydligen där också :lol: ) falska namn så vi klarade oss. Blev en sjuhelvetes snabb cykelfärd därifrån.

Stulit har jag aldrig gjort, och det är väl bra det.

Gått mot röd gubbe. ;)

Slängt stenar genom fönstrena på ett hus (hey, det var övergivet).

Sen.. det var nog det. Jag är en snäll gosse.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Att tanka filmer och musik whateva är lika mkt stöld som att snatta :lol:

Skillnaden tycker jag är att nästintill ALLA tankar filmer och musik. Och sen så gör man ju en kopia av filmen eller låten, till skillnad från snatteri där man tar en sak, man gör inte en kopia av saken och sen drar därifrån direkt. ;)

Men det är lite fult det där med 800krs gränsen. Jag kan alltså gå in i en affär o sno en Game Cube (finns säkert för 800 spänn nånstans på nån rea) och enbart bli anmäld för snatteri. Lite knas är det iaf. :lol:

Redigerad av Urkas
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...