Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Kommer in på deluxen, men kmmer nog inte att bygga något, suger nämligen på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adriian Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Jag tankar spelet nu och kommer in snart. Är det någon server uppe förresten? Edit: Kör ni på originalet eller kör ni på (förkortning)-modden? Redigerad 7 juni, 2006 av nor_adde Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
L_Voll Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Jaopp. Nu har jag spelat lite, och det laggade röv. Men det var skoj i alla fall. Tack till Spajdermän som fixade min dörr. På en annan server jag spelade på, fanns det fordon som man kunde köra, hur fixar man sånt? Redigerad 7 juni, 2006 av L_Voll Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Säg mig... Spelas det nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Säg mig... Spelas det nu?Jag tror det, tyckte jag såg en server sist jag var inne (ca en halv-timme sen). --- Hur tar man bort den vita saken som täcker för halva skärmen? Den stör något förj*vligt Redigerad 7 juni, 2006 av Spam Snuten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Snälla hjälp mig nån när jag trycker på Play RTB så bli skärmen svart sen står de att blockland.exe måste avslutas! Jag har blockland.exe och Play RTB i samma mapp, jag har installerat patchen där i också, men de funkar fortfarande inte! kan de beroo på mitt video kort driver eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Snälla hjälp mig nån när jag trycker på Play RTB så bli skärmen svart sen står de att blockland.exe måste avslutas! Jag har blockland.exe och Play RTB i samma mapp, jag har installerat patchen där i också, men de funkar fortfarande inte! kan de beroo på mitt video kort driver eller? Startade du BL genom denna ikon? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nån som e med på tjuv o polis? testar att starta en server nu. så får vi se om det funkar Namn:GTAsajten pass:gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Nån som e med på tjuv o polis? testar att starta en server nu. så får vi se om det funkar Namn:GTAsajten pass:gtasajten Hatar tjuv och polis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Hatar tjuv och polis Come on Tror jag hoppar in, ska bara göra ett besök på våran kära toalett först. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Vi behöver ju inte köra det. bara kom in så bestämer vi det sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Spam Snuten Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ledsen att behöva svika dig/er men jag ska dra till mig till sängen nu, imorgon kan jag spela. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Kom in nån mer då Känns lite ensamt just nu... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Kom in nån mer då Känns lite ensamt just nu... Ledsen, ska läsa på till ett NO prov imorgon, c ya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
spajdermän Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Ledsen, ska läsa på till ett NO prov imorgon, c ya NOprov sista veckan!!?? Sista skoldan tom Fast du kanske inte slutar på freda? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) NOprov sista veckan!!?? Sista skoldan tom Fast du kanske inte slutar på freda? Jag har matteprov på fredag och måndag ... Redigerad 7 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 Någon som fortfarande är vaken och lite spelsugen ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) NOprov sista veckan!!?? Sista skoldan tom Fast du kanske inte slutar på freda? Nej det gör jag inte, och det är inte fredag imorn. Slutar på onsdag. GODNATT Redigerad 7 juni, 2006 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 7 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 7 juni, 2006 (redigerad) Uh Ingen som vill spela ? :'( Då får man väl sitta uppe här hela natten alldeles, alldeles ensam *suck * Redigerad 7 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
coola Skrivet 8 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2006 (redigerad) Ska åka på läger nu på morgonen så ja sätter upp servern.Så den kan va på tills imorron då ja kommer hem. Vet ej om morsan eller farsan stänger av datorn sen får hoppas att dom inte gör det . Ciao namn:gtasajten pass:gtasajten Redigerad 8 juni, 2006 av coola Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts