Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag tänkte starta en server om någon är intresserad. Namn: [RTB] JojjeCity Pass: gtasajten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag e på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkfejs Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Räkna med mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Bah, det krashade eller nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Ska jag öppna? ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Umm. Är rautern den där som blinkar typ internet lådan haha . Har jag trådlöst internet men den där lådan heter iaf belkin Hallå ? Berätta nu hur jag öppnar portarna Redigerad 6 juni, 2006 av Lajnux Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Hallå ? Berätta nu hur jag öppnar portarna Vad heter din modell? F1PI241ENau F5D5230-4 F5D5231-4 F5D6230-3 F5D6231-4 F5D7630 ???????????+ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Ingen server uppe? De va inget =D Redigerad 6 juni, 2006 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jazz Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Min ... [RTB] GTAsajtens Forum Pass: gtasajten Lajnux: http://www.portforward.com/english/routers...routerindex.htm Redigerad 6 juni, 2006 av Jazz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Försök efterlikna det där så mycket som möjligt. Allt som finns i punkt 3 MÅSTE vara så. Det inringade med rött (4) ska man trycka på för att starta spelet. Du ska ÄVEN installera patchen direkt in i "blockland" filen. Någon som vet var man kan hitta savefiler? Bara jag som inte förstår något av det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Jag skulle nog behöva öppna lita portar också. Var kan man kolla vilken modell på routern eller var det nu hette? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Vi kör alla på min istället... Namn: Gtasajtens Forum Pass: gtasajten Version: RT fucking B Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) Bara jag som inte förstår något av det? Punkt 1: Det är en mapp i min "spelmapp", den kan du strunta i. Punkt 2: Det är mappen som "görs" när man installerar spelet. Punkt 3: Alla mappar å sånt om man installerat rätt/patchat rätt. Punkt 4: Den du ska trycka på när du ska spela. ------------- Coola, du måste ladda våra byggnader nån gång, tänkte ta några bilder. ------------- xstreem: Jag kan inte komma in i servern. Redigerad 6 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Försök efterlikna det där så mycket som möjligt. Allt som finns i punkt 3 MÅSTE vara så. Det inringade med rött (4) ska man trycka på för att starta spelet. Du ska ÄVEN installera patchen direkt in i "blockland" filen. Någon som vet var man kan hitta savefiler? wu zi mu, var är mappen Lego mmo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Punkt 1: Det är en mapp i min "spelmapp", den kan du strunta i. Punkt 2: Det är mappen som "görs" när man installerar spelet. Punkt 3: Alla mappar å sånt om man installerat rätt/patchat rätt. Punkt 4: Den du ska trycka på när du ska spela. ------------- Coola, du måste ladda våra byggnader nån gång, tänkte ta några bilder. ------------- xstreem: Jag kan inte komma in i servern. Och hur ska man göra med patchen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 (redigerad) wu zi mu, var är mappen Lego mmo? Den är inte viktigt, kolla nån post upp. Jag har den bara i spelmappen för att hålla ordning. ----- Patchen ska du rikta mot punkt 2, alltså in i blockland mappen. Så den hamnar bland alla filer. Redigerad 6 juni, 2006 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hunter Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Den är inte viktigt, kolla nån post upp. Jag har den bara i spelmappen för att hålla ordning. kk, men de funkar fortfarande inte! jag trycker på Play RTB sen så blir skärmen svart sen så står det att blockland,exe måste avslutas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 kk, men de funkar fortfarande inte! jag trycker på Play RTB sen så blir skärmen svart sen så står det att blockland,exe måste avslutas Har du sattit patchen i rätt mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
rabarben Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Var får man tag på det här RTB nån stans? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 6 juni, 2006 Rapportera Share Skrivet 6 juni, 2006 Var får man tag på det här RTB nån stans? Första sidan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts