Jump to content

Kängan gör ingen nytta i nybörjarens mage...


Crice
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 40
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Haha, vi är på ett GTA forum. Så ni kan säkert räkna ut det själv vad jag menade. Vi mötts inte i Nangijala, utan i LC, eller VC, eller SA då. :lol:

Om man nu ska tänka på vart man mötts.

Så långt var jag med.

Men Nangijala är ett sagoställe, så att ersätta det med Liberty City...ähh.

När man dör så är man död! B):wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag ska komma ihåg Crice som:

"Han som stoppade musikkriget på gtasajtens forum...!"

Aa, känner ni anden...

Nej men seriöst, ha det bra.

För att gå offtopic så var det aldrig i närheten av att bli ett "krig".

Men nu är ju portarna uppe igen, nu när vakten är borta...hähähä...Nä, orkar inte.

Redigerad av Cortez
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Inte för att det här är mina sista ord, men jag vill ändå säga något.

Jag har varit medlem här ett bra tag nu, följt av äldre användare, då detta är min nyaste.

Jag förstår varför vissa är taskiga mot nya medlemmar här. Tittar man forumet som det var för cirka 5 månader sen (eller nåt.) så ser man att det är en så jävulskt stor skillnad än vad det är nu. Forumets medelålder har sjunkit dramatiskt, om man tittar på forumen 'San Andreas', 'Musik, Film & Grafik' och 'Allmänt'. Det är bedrövligt, folk gör undersökningar stup i kvarten, onödiga inlägg. Alla skriver onödiga saker, skit, värdelöst crap rent ut. Jag är jävligt less på detta forum, då det finns så få seriösa nu för tiden. Det skulle ju bli så hårdare efter att forumet 'Spam' stängdes och städningen inträffade, men icke det. Det är ett helvete nu, det verkar även som att Hultenius har tappat intresset lite, och det är få moderatorer som sköter om forumen. Jag vet inte något rimligt som finns att göra, men jag måste bara få ta ut min ilska här. Det förklarar nog mitt utbrott i en undersökning i 'Allmänt', kommer inte ihåg namnet.

Det enda jag kan göra, är att påminna folk: "Har du inget viktigt att tilläga, håll då tyst."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...