Jump to content

Photoshop Modding


MyStiC
 Share

Recommended Posts

Ett tips är att göra om det tills man blir nöjd.

Ett annat tips är att va inne på nått forum där man håller på att "choppar" bilar i phothsop, t.ex Phothshopchops forum och titta på kritik andra nybörjare får, gärna lägga upp en egen, dom hjälper dig, dom hjälpte mig i början också:">

edit:Stavfel :rolleyes:

Okaii tack =)

EDIT:Var kan man hitta snygga mönster att ha på bilen..Jag vet inte vad jag ska söka på riktigt... :)

Redigerad av Mariiiiie
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • Inlägg 754
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Tack men jag har lyckats göra en nu iaf...Den blev bra enligt mig =P

FÖRE:

EFTER:

Nätet ser orealistiskt ut(leta gärna upp ett annat mönster, fälgarna är platta(när man ska byta fälgar ska man se till at dom är i rätt vinkel), Framspoilern ser helt jävla uppfuckad ut(även denna ska vara i rätt vinkel, sen vet jag inte hur du har fåttt den att se så konstig ut som den gör, dumåste göra noggrannare markeringar(gärna zomma in och finslipa lite)

inte för att vara taskig eller nåt sånt, kritik lär man sig på, lägg upp den på photoshopchops forum och se vad dom proffsen säger...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Här e min ford fiesta var så ful orginal så lekte lite me den

så här skulle jag vilja ha den

*fiesta*

Ful som orginal? Då ska vi inte tala om slutresultatet. :D

Edit: Visst man ska ge konstruktiv kretik. Men eftersom jag tvivlar starkt på att det är du som är skaparen så kan jag säga det lite mer rakt ut...

Redigerad av aikjonas12
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...