Jump to content

Photoshop Modding


MyStiC
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 754
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Om jag gjort en markering på min bild osm innehåller flera lager, hur gör jag då för att flytta alla lager inom markeringen samtidigt?

Se bifogad bild, Kedjesymbolerna gör att man fyttar flera lager sammtidigt, vet dock ej hur det funkar ihop med markeringar. tryck i boxen för att aktiviera/avaktivera

post-24-1109442446_thumb.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

  • 2 weeks later...
Guest Kurby
Tack men hur mycket ska jag ha?

Ta det som ser bäst ut!

Var längesen jag moddade något!

Dra ner den lite och kolla och justera sedan för att få det att se så bra ut som mjöligt

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är den första bil jag photoshoppat. Inte mycket skillnad. Jag har tagit bort lampor och plottriga saker och guldpläterat kromet... Fråga inte varför jag slopade bakdörrarna. Det är bara riktigt gangsta... Vad tycks?

Jävligt fint.

Fast det ser lite konstigt ut på övre delen när det inte glänser där.

Redigerad av HOWHOW
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det här är den första bil jag photoshoppat. Inte mycket skillnad. Jag har tagit bort lampor och plottriga saker och guldpläterat kromet... Fråga inte varför jag slopade bakdörrarna. Det är bara riktigt gangsta... Vad tycks?

Snygg! Fast grillen ser lite konstig ut, och lite av bakdörren ser ut som om den vore kvar. Men det är sånt som man blir bättre på, när man stylat lite fler bilar (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share


×
×
  • Create New...