Jump to content

MSN Messenger Server Status


skribb
 Share

Recommended Posts

MSN Messengers servrar har under de senaste två dagarna varit väldigt instabila, det sägs att det beror på ett hårdvarufel. Messenger var uppe tidigare idag men är nere igen för tillfället.

Med detta sagt, det är inte fel på er internetanslutning. :huh:

Det sägs också att en säkerhetspatch som rör Messenger ska släppas idag/imorgon.

Vi får hoppas att det fungerar imorgon... Den som lever får se!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG OMG OMG, ovanligt att Messenger-tjänsten är nere.

Något jag hoppas på är att folk slutar skapa en tråd med "MSN" som titel och sedan släppa ut alla sina känslor att de inte kan komma in, det finns ändå inget att göra åt det. Kan man inte logga in på tjänsten är det väl bara att kolla om man kommer ut på internet över huvudtaget, gör man det är servrarna nere, gör man inte det är det något fel hos en själv eller hos internet-leverantören. Man behöver inte dela med sig av sina tankar om varför man inte kommer in på MSN här.

Sammanfattning: Jag är trött på trådar där folk frågar varför deras älskade tjänst inte är tillgänglig. Edit: När de själva redan innerst inne vet anledningen (om man nu int eär helt borta)....

Redigerad av vigge
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

OMG OMG OMG, ovanligt att Messenger-tjänsten är nere.

Något jag hoppas på är att folk slutar skapa en tråd med "MSN" som titel och sedan släppa ut alla sina känslor att de inte kan komma in, det finns ändå inget att göra åt det. Kan man inte logga in på tjänsten är det väl bara att kolla om man kommer ut på internet över huvudtaget, gör man det är servrarna nere, gör man inte det är det något fel hos en själv eller hos internet-leverantören. Man behöver inte dela med sig av sina tankar om varför man inte kommer in på MSN här.

Sammanfattning: Jag är trött på trådar där folk frågar varför deras älskade tjänst inte är tillgänglig.

Du tog orden ur min mun <_<

Tanken varje gång jag ser en MSN-tråd: men va fan! "omg orka"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...