Jump to content

Homer och Mr. Burns...


Wankel
 Share

Recommended Posts

NEEEEEJ !!!! NU FÖRSTÖRDES MIN BILD AV HOMER FÖR EVIGT!!!

Tss, visste ni inte hur Castellaneta såg ut? Kommer ihåg när han var med i That 70's show i rollen som snubben som kommer och ska kolla upp vad orsaken till Red's hjärtproblem är. Från mig hörs, vad man mest kan jämföra vid ett väldigt högt skrik, något i den här stilen: "Va faaan det är ju Homer!!!"

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MEn din Jäkl...oj..du höll MED mig? nä nu är nåt fel ..? asså du tyckte som JAG tyckte? wow va skumtm det är väl första gången :rolleyes:

Ja det är han inte ensam om att vara... Alla kan ju inte vara imot dig... Speciellt inte jag... Då skulle jag bli sparkad av min egna kropp... Hur skulle det se ut :huh: haha...

Good work P-C :o

För övrigt så förstörde det även för mig... Men ändå kul att se dom spela :lol: hehe

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tss, visste ni inte hur Castellaneta såg ut? Kommer ihåg när han var med i That 70's show i rollen som snubben som kommer och ska kolla upp vad orsaken till Red's hjärtproblem är. Från mig hörs, vad man mest kan jämföra vid ett väldigt högt skrik, något i den här stilen: "Va faaan det är ju Homer!!!"

Han gör nån liten roll i "Space Jam" också :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja det är han inte ensam om att vara... Alla kan ju inte vara imot dig... Speciellt inte jag... Då skulle jag bli sparkad av min egna kropp... Hur skulle det se ut :P haha...

Good work P-C ;)

För övrigt så förstörde det även för mig... Men ändå kul att se dom spela ^_^ hehe

Tack :huh:

..vem du nu är

..vad du än menade :blink:

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...