Jump to content

Favorit motorsport?


guardian
 Share

Recommended Posts

Folkrace är roligt att kolla på i verkligheten.  B)

Det är astufft att köra bilarna. det är känsla att glida en folkracebil runt banan. körde emot en kompis :D (vem vann då? ^_^ )

EDIT: jag rekomenderar varm att köra folkrace, men man få para köra i 80 km/h ;)

Redigerad av guardian
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HEj! vilken är eran favorit motorsport? ^_^ min är folkrace. ska nog köpa en folkracebil till sommaren och kanske börja köra, eller så kör jag bara för att det är kul nån annanstans B)

Bra då köper jag den av dig för 3000 eller vad det nu var, då måste man ju sälja den. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ingen här som gillar fart!? folkrace e för snubbar som tycker om rullatorer och ska satsa på rally o sån skit.. nä tackar vetja karting! går snabbare än sånt o lättare att komma nånvart i motorsporten om man vill de! Osså impar de på brudarna som stryker omkring på banorna ju

Iaf mer än när man kommer glidande i en lerig saab 90'a eller volvo pv :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Äntligen en topic i min smak! Jag bara älskar motorsport! Rallycross är det jag kollar mest på (live alltså). Standardvagnsracing är också en favorit, d.v.s. STCC, WTCC, DTM, DTC o.s.v. Har varit och sett STCC 5-6 gånger, första gången var

-92. Något som är manligt är isracing. Turboladdade monster på uppåt 500 kusar som kör runt 110-160 blås på isbanor i Norrbotten med 23 mm dubbar på däcken... Gott att se på!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Skriv inlägg...

×   Innehåll kopierat inklusive formatering.   Ta bort formatering

  Only 75 emoji are allowed.

×   Din länk har expanderats till ett media-block.   Visa länk istället

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

×
×
  • Create New...